Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ محمد عزیزی، فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح شناسایی و دستگیری فروشندگان مواد محترقه غیر مجاز در اندیمشک برگزار شد.

وی هدف از اجرای طرح ارتقای امنیت را پیشگیری از حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال عنوان کرد و بیان داشت: خانواده‌ها با توجه به حوادث چهارشنبه پایان سال مراقب فرزندان بوده و جوانان نیز از اقدامات خطرآفرین دوری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عزیزی تصریح کرد: در این خصوص ۲ واحد صنفی متخلف در عرضه مواد محترقه غیرمجاز پس از شناسایی و بازرسی پلمپ شدند و ۳ هزار و ۱۴۷ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و مقدار ۸۸ کیلوگرم سرنج که برای ساخت بمب‌های دست‌ساز استفاده می‌شود، کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی اندیمشک اذعان داشت: جوانان مراقب سلامت خویش بوده و خانواده‌ها نیز در کنار فرزندان خویش حضور داشته و از انجام اقدام‌های پرخطر ممانعت کنند.

انتهای پیام/گ

دستگیری عرضه کننده موادمحترقه غیرمجاز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۱۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمپ انبار سموم کشاورزی غیرمجاز در مرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی اسماعیل اللهیاری گفت: در بازرسی‌های انجام گرفته توسط کارشناسان اداره جهاد کشاورزی شهرستان مرند از این انبار بیش از ۳۰ نوع سموم کشاورزی غیرمجاز کشف و ضبط شد.
وی با تاکید بر لزوم تهیه سموم کشاورزی از فروشگاه‌های معتبر ادامه داد: در شهرستان مرند ۳۳ فروشگاه مجاز عرضه سموم کشاورزی فعال است که از این میان ۱۰ فروشگاه نیز دارای مجوز داروخانه گیاهپزشکی است.

 

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • ورود حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی در مراکز عرضه غذا در کرمانشاه
  • ممنوعیت بردن حیوانات خانگی به برخی اماکن عمومی
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی به مراکز عرضه غذا
  • شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • پلمپ انبار سموم کشاورزی غیرمجاز در مرند