Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@10:09:30 GMT

گاز برخی مناطق بالاتجن شهرستان قائمشهر قطع است

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۱۸۸۱

گاز برخی مناطق بالاتجن شهرستان قائمشهر قطع است

به گزارش خبرنگار ایرنا ، روز گذشته ( دوشنبه ) وقوع سیل موجب تخریب لوله 12 اینچ خط تغذیه گاز مسیر پل تلار به منطقه بالاتجن شهرستان قائمشهر شد و با این اتفاق گاز مشترکین بیش از 30 روستای این منطقه قطع و یا با افت فشار مواجه شد .
رحیم جعفری سوادکوهی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : روز گذشته به دلیل وقوع سیل و طغیان رودخانه تلار شهرستان قائمشهر لوله اصلی گاز به دلیل فشار زیاد آب پاره و این عامل باعث شد تا اهالی مناطق بالاتجن با قطع و افت فشار گاز مواجه شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اعلام اینکه امروز صبح گروه فنی ، حفار و گروه اجرای لوله گذاری در منطقه بالاتجن مستقر شده اند ، گفت که با همکاری های صورت گرفته سه خط به خط مجاور وصل شد تا مشکل موقت مردم حل شود .
رئیس اداره گاز شهرستان قائمشهر با بیان اینکه هم اکنون فشار گاز بسیار ضعیف است ، افزود : درست است که مشکل ضعف قطع گاز از نصب شبکه حل شده است اما اهالی منطقه بالاتجن باید با صبوری منتظر فشار بالای گاز باشند .
جعفری با اعلام اینکه تا آخر شب فشار گاز بالا می رود ، گفت که این فشار گاز موقت و نیاز است تا شهروندان مراعات کنند .
وی از شهروندان اهالی منطقه بالاتجن خواست تا از وصل کردن گاز خودداری کنند و منتظر همکاران گاز بمانند تا آنان با چک کردن فشار گاز بتوانند نسبت به راه اندازی آن اقدام کنند .
جعفری گفت که با مساعد شدن هوا نسبت به ترمیم خطوط اصلی اقدام خواهیم کرد .
7334/1654
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 تغذیه چک سیل گاز 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۱۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت باد شدید به برخی از مناطق استان ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ وزش باد شدید که از شب گذشته شروع به وزیدن کرده، خسارت‌هایی را در برخی از شهرستان‌ها به جای گذاشته است، بطوریکه در شهرستان‌های چوار، ملکشاهی و ایلام باعث شکسته شدن درختان سطح شهر شده است.

در پی شدت وزش باد برق تاسیسات سد ایلام نیز آسیب دید و موجب قطع دو ساعته آب برخی از مناطق شهر ایلام شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • جلوه زیبای گل محمدی در باغات اشکذر
  • آغاز برداشت گل محمدی در شهرستان اشکذر
  • قطعی برق برخی از مناطق ارومیه
  • خسارت باد شدید به برخی از مناطق استان ایلام
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز
  • عربستان : توافق ما با اروپا باید به فشار به اسرائیل برای توقف درگیری در غزه منجر شود
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد