Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@17:33:15 GMT

16 کیلومتر باند دوم محور دیهوک به فردوس بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۱۸۸۵

16 کیلومتر باند دوم محور دیهوک به فردوس بازگشایی شد

بیرجند- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: 16 کیلومتر از باند دوم محور دیهوک به فردوس بازگشایی و زیربار ترافیک رفت.

مهدی جعفری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور رفاه حال هم استان ها و مسافران نوروزی 16 کیلومتر از این محور با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه استان زیربار ترافیک رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این پروژه توسط شرکت ساخت و توسعه راه ها در دست اجرا بوده که 320 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بیان کرد: با تکمیل این محور 72 کیلومتر از 105 کیلومتر به بهره برداری رسید که افتتاح رسمی آن با حضور مقامات کشوری در آینده نزدیک انجام می شود.
وی یادآور شد: ابتدای اسفند ماه امسال 17 کیلومتر از این محور با برآورد اولیه 500 میلیارد ریال به مناقصه گذاشته شد و پیمانکار آن مشخص شده که به زودی کلنگ زنی می شود.
جعفری پیش از این گفته بود؛ تلاش می کنیم تا اوایل فروردین ماه سال آینده 35 کیلومتر باند دوم در استان بازگشایی شود.
طول کل راه های استان که باید دوبانده شود، یکهزار و 866 کیلومتر بوده و هم اکنون عملیات دوبانده شدن محورهای بیرجند - قاین، طبس - یزد، طبس -اصفهان، بیرجند - سربیشه، دیهوک - راور و فردوس - بجستان در دست اجرا است.
9893 * 6054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دوبانده ديهوك فردوس مسافران نوروزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۱۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور هراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رییس پلیس راه مازندران گفت: محور هراز که به علت ریزش سنگ برای جلوگیری از حوادث احتمالی از صبح امروز سه شنبه مسدود شده بود، پس از ایمن سازی و هماهنگی های لازم بازگشایی شد.


سرهنگ جهان تاب افزود: آمد و شد خودرو‌ها هم اکنون در محور‌های استان عادی و روان است و رانندگان و مسافران عبوری باتوجه به بارش باران و لغزندگی محورها با احتیاط رانندگی کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضع راه‌های استان است.

 

دیگر خبرها

  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان - بیرجند در حال ساخت است
  • بازگشایی محور هراز
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین