Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@15:05:32 GMT

تردد در محور پونل خلخال با زنجیر چرخ امکانپذیر است

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۱۹۶۵

تردد در محور پونل خلخال با زنجیر چرخ امکانپذیر است

سرهنگ حسین محمدپور سه شنبه شب در گفتگو با ایرنا اظهار داشت : در حال حاضر، تمامی راه های استان به غیر از محور پونل خلخال که از چندین ماه قبل برای تامین ایمنی تردد کنندگان بسته شده ، باز است.
وی همچنین با اشاره به بارش باران در راه های استان از رانندگان خواست در چنین شرایط جوی سرعت مطمئنه را بیش از پیش رعایت کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به دو سانحه رانندگی از ابتدای طرح نوروزی( بیست و پنجم اسفند ماه جاری) در راههای استان اشاره و بیان کرد: تخطی از سرعت مطمئنه و منحرف شدن پژو در محور رشت- فومن در محدوده گل افزا منجر به کشته شدن دو نفر شد .
وی همچنین با اشاره به وقوع تصادف دیگری شب گذشته در محور سنگر - سیاهکل افزود: یک دستگاه پژو پارس در محور سنگر -سیاهکل به دلیل سبقت غیرمجاز موجب تصادف و کشته شدن خود و همسر و یکی از فرزندانش شد و تنها فرزند سه ساله شان در این تصادف زنده ماند.
وی با بیان اینکه قبل از وقوع این تصادف همکاران ما به این راننده تذکر و ایست دادند اما متاسفانه راننده با اصرار به تخلف ، به ایست پلیس توجهی نکرد.
سرهنگ محمدپور ادامه داد: قرار بود که تیم بعدی پلیس این خودرو را متوقف کند که متاسفانه قبل از رسیدن به آنها براثر سبقت غیر مجاز با یک کامیونت برخورد و از چهار سرنشین، سه نفر جان خودرا از دست دادند.
7296 / 6030
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بارش باران پژو تصادف خودرو طرح نوروزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۱۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱ محور مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است

۲۱ محور مواصلاتی جنوب استان سیستان و بلوچستان در پی وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌های فصلی مسدود است. - اخبار استانها -

سرهنگ مصطفی کول زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: 21 محور مواصلاتی جنوب استان سیستان و بلوچستان در پی وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌های فصلی مسدود است.

رییس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان افزود: ورود و تداوم سامانه بارشی در سطح استان در دو روز اخیر منجر به مسدود شدن و آبگرفتگی برخی از محورهای مواصلاتی جنوب استان شده است.

وی ادامه داد: در محور نیکشهر به چابهار، یک لاین مسیر در کیلومتر 45 در اثر سیلاب به طور کامل از بین رفته و مسدود شده است و تردد به کندی انجام می‌گیرد و تا بازسازی کامل مسیر مذکور از هم استانی‌ها تقاضا می‌شود از تردد های غیرضروری در محورهای ذکر شده خودداری کنند.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تردد برای ناوگان عمومی مسافربری تا اطلاع ثانوی در این محور ممنوع و تردد فقط در روز انجام و در سایر محورهای استان مانند محور چاهان به زر آباد، محور فنوج به کوتیج، محور دلگان به بمپور، محور بمپور به فیروز آباد، محور بمپور به بهشت آباد، محور کشاری به کنتک، محور ایرانشهر به خیرآباد، محور نیکشهر به بنت، محور جلگه به چاه اسحاق، محور فنوج به اسپکه، محور قصرقند به نیکشهر، محور ایرانشهر به دلگان، محور دلگان به زه کلوت، محور دلگان به جلگه، محور ایرانشهر به مهرستان16.محور بمپور به جلگه، محور سه راهی نگور، محور بریس به چابهار، محور نوبندیان  به ریمدان، محور نگور به بریس، محور فنوج به بنت مسدود و به رانندگان توصیه می‌شود از تردد در این مسیرها به خصوص مسیرهای روستایی و مناطق کوهستانی و جاده‌هایی که دچار آبگرفتگی شده‌اند خوددداری کنند.

سرهنگ کول زاده بیان کرد:سه عامل مهم در پیشگیری از تصادفات احتمالی در شرایط بارانی و لغزنده بودن معابر شامل رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب بی مورد، رعایت فاصله طولی مناسب و پرهیز از هرگونه سبقت غیرمجاز و تجاوز به چپ در دستور کار رانندگان قرار گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برخی از محورهای مواصلاتی با تلاش همکاران بنده در مجموعه پلیس راه و عوامل راهداری بازگشایی شده و سایر محورها در حال بازگشایی هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • کشف جسد مرد جوانی در محور پونل به خلخال
  • ۳ مصدوم حاصل تصادف ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در محور ایرانخواه تکاب
  • ۲۱ محور مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است
  • ۱۱ مصدوم در تصادف محور نقده_ مهاباد
  • ۱۱ مصدوم در تصادف محور نقده _مهاباد
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • مسدودی ۳ محور در جنوب استان کرمان