Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@09:31:58 GMT

۷۵۰ مصدوم در چهارشنبه آخر سال

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۱۹۸۰

۷۵۰ مصدوم در چهارشنبه آخر سال

رییس کمیته کشوری حوادث آخر سال چهارشنبه سوری گفت: تاکنون ۷۵۰ نفر در چهارشنبه آخر سال مصدوم شدند که ۲۲۰ نفر از آنها از ناحیه چشم دچار جراحت شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان: «پیمان صابریان» در گفتگو با بخش خبری ساعت ۲۲ شبکه خبر گفت: تاکنون ۷۵۰ نفر در چهارشنبه آخر سال مصدوم شدند که ۲۲۰ نفر از آنها از ناحیه چشم دچار جراحت شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ نیز گفت: تاکنون ۲۰ نفر از اخلالگران امنیت تهران بازداشت شده اند و آمار حوادث نیز بسیار پایین بوده است که از این بابت از مردم تشکر می کنم.

 

پیر حسین کولیوند نیز که در بیمارستان مطهری تهران مستقر بود گفت: آمار نهایی مصدومان کشوری تا ساعت ۲۲:۱۵ را حدود ۹۰۰نفر اعلام کرد.

 

رییس اورژانس کشور خاطر نشان کرد: هم اکنون نسبت به سال قبل تعداد مصدومان نسبت به سال قبل حدود ۷۵ درصد کاهش را نشان می دهد.

 

 

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهارشنبه سوری خبرگزاری شبستان شبستان دیدار با مراجع خبرگزاری مجلس مراجع حوادث چهارشنبه سوری مراجع و علماء ایام نوروز حوادث چهارشنبه سوری نه به چهارشنبه سوری چهارشنبه سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکی قانونی : سال گذشته ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران آمار مصدومان و متوفیان ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا؛ «مهدی فروزش» مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران درباره آمار مصدومان ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲ گفت: در سال گذشته در مجموع ۳۰۳۸ نفر در استان تهران دچار حوادث ناشی از کار شده‌اند که نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۳/۲۲ درصدی داشته است.

وی ادامه داد: براساس آمار‌های بدست آمده در سال۱۴۰۲، ۲۳۹ زن و ۲ هزار و ۷۹۹ مرد در حوادث ناشی از حوادث کار دچار مصدومیت شده‌اند، این در حالی است که در سال ۱۴۰۱ در مجموع ۲۹۴۳ نفر در حوادث ناشی از کار دچار حادثه شده‌اند که از این تعداد ۲۱۱ نفر زن و ۲۷۳۲ نفر مرد بوده‌اند.

فروزش همچنین درباره آمار متوفیان ناشی از حوادث کار در استان تهران در سال ۱۴۰۲ گفت: براساس آمار‌های بدست آمده در سال۱۴۰۲، ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست داده‌اند که با توجه به اینکه این آمار در سال۱۴۰۱، ۴۰۰ نفر بوده است، آمار متوفیان ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال۱۴۰۱، ۳/۵ رشد داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲، سه زن و ۴۱۱ مرد در حوادث ناشی از کار جان خود را از دست داده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون/ افزایش ۴۹ درصدی کشف موادمخدر
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال
  • پزشکی قانونی : سال گذشته ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند
  • فوت ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • فوت و مصدومیت ۱۱۸ نفر بر اثر غرق شدگی در سال جاری