Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@13:22:38 GMT

بوتفلیقه بزودی از قدرت کناره‌گیری می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۲۱۴۹

ساعت 24- منابع آگاه اعلام کردند رئیس‌جمهور الجزایر روز ۲۸ آوریل از قدرت کناره‌گیری خواهد کرد.

به گزارش  شبکه تلویزیونی الحدث، شبکه تلویزیونی النهار الجزایر به نقل از منابع خبری آگاه اعلام کرد عبدالعزیز بوتفلیقه، رئیس جمهور این کشور روز ۲۸ ماه آوریل (۸ اردیبهشت ۹۸)  از قدرت کناره‌گیری خواهد کرد.

بوتفلیقه پیش از این در پیامی به مردم این کشور گفته بود رئیس‌جمهور جدید کشور از طریق انتخابات ریاست جمهوری تعیین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مردم الجزایر با برگزاری همه پرسی در خصوص اصلاح قانون اساسی تصمیم‌گیری خواهند کرد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: الجزایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور شنبه نمایشگاه قرآن می‌آید

روز گذشته در جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور که با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، رضا مرادصحرایی وزیر آموزش و پرورش و مصطفی زمانیان، رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار شده بود، مشخص شد مراسم تجلیل از خادمان قرآنی به روز شنبه یعنی ۱۱ فروردین موکول شده، که با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور قبل از اذان مغرب و عشاء ساعت ۱۵:۰۰ در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

به گفته علی سرابی دبیر انجمن خادمان قرآن کریم، امسال بیست و نهمین دوره تجلیل از خادمان قرآن کریم برگزار می‌شود، که هدف از آن تقویت جریان قرآنی کشور با تقدیر از فعالان ممتاز در عرصه‌های قرآنی از جمله هنرمندان هنر‌های قرآنی، خوشنویسان، کاتبان قرآن، سینماگران قرآنی، پژوهشگران، مترجمان، اساتید حفظ، قرائت، تعلیم و تربیت قرآن و مدیران قرآنی است. ما با تجلیل از خادمان قرآنی مشوق دیگر فعالان قرآنی برای استمرار و توسعه فعالیت‌هایشان خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور شنبه نمایشگاه قرآن می‌آید
  • دیدار وزیر خارجه با رئیس جمهور ترکمنستان
  • پیشنهاد کمک فرانسه به برزیل برای ساخت زیردریایی اتمی
  • سه رئیس‌جمهور و یک هدف؛ شکست ترامپ
  • امیرعبداللهیان عازم عشق‌آباد شد
  • معاون رئیس جمهور: بودجه ۱۴۰۳ کسری پنهان ندارد/ آئین‌نامۀ حقوق و دستمزد در هیئت دولت تصویب شد
  • معاون رئیس جمهور: بودجه ۱۴۰۳ کسری پنهان ندارد
  • پالایشگاه‌ جمع‌آوری گازهای میادین نفتی غرب کشور بزودی افتتاح می‌شود
  • توصیه‌ها و تاکیدات رئیس جمهور در دیدار خیرین
  • رئیس کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل کناره می‌گیرد