Web Analytics Made Easy - Statcounter

16نماینده مجلس با امضای سؤالی از وزیر کشور خواستار ارائه توضیحات در مورد علل ایجاد «شورای مشورتی توسعه استان ها» در استانداری‌ها به ریاست رؤسای ستادهای انتخاباتی روحانی شدند. به گزارش بلاغ، 16 نماینده مجلس شورای اسلامی با امضای سؤال از وزیر کشور نسبت به تأسیس «شورای مشورتی توسعه استان‌ها» در استانداری‌ها به ریاست رؤسای ستادهای انتخاباتی روحانی، اعتراض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در متن این سؤال آمده است: با عنایت به اینکه تشکلی تحت عنوان «شورای مشورتی توسعه» در کلیه استان‌های کشور به ریاست رؤسای ستادهای انتخاباتی آقای روحانی تشکیل شده و مشغول به فعالیت می‌باشد و فعالیت این تشکل در راستای اهداف سیاسی جریان سیاسی اصلاح‌طلبان و حامیان دولت و بطور خاص حزب اعتدال و توسعه به منظور ایجاد شبکه اجتماعی می‌باشد، اولاً چرا تشکل‌های فوق‌الذکر که ماهیت سیاسی دارند بدون اخذ مجوز قانونی لازم در حال فعالیت می‌باشند. ثانیاً چرا استانداران و فرمانداران به صورت علنی از تشکل یادشده حمایت کرده و امکانات دولتی و بودجه را در اختیار آن می‌گذارند.

این نامه به امضای ۱۶ نفر از نمایندگان رسیده که عبارتند از؛ علی اکبر کریمی، علیرضا سلیمی، احد آزادیخواه، محمد دهقان، ابوالفضل ابوترابی، احمد سالک، احمد امیرآبادی، سیدراضی نوری، محمود شکری، نصرالله پژمان فر، سیداحسان قاضی زاده هاشمی، سیدصادق طباطبایی نژاد، سیدناصر موسوی لارگانی، سیدحسین نقوی حسینی، حسینعلی حاجی دلیگانی و ابراهیم رضایی.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۲۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود

لیست ۱۶ نفره شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، اوایل هفته آتی منتشر می‌شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) در جلسه‌‌ای اخیری که داشت درباره نحوه ورود به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به جمع بندی رسید.

توضیحات عضو جبهه پایداری درباره ائتلاف با شانا

 

بر پایه این خبر، از بین 32 نفری که به دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران راه‌ یافته‌اند، 13 نفر در لیست اولیه شانا حضور داشتند؛ شورای ائتلاف تصمیم گرفته است برای دور دوم، یک لیست 16 نفره برای تهران ارائه کند.

برابر پیگیری‌های خبرنگار تسنیم، برخی کاندیدا رایزنی‌های با شورای ائتلاف داشتند تا به عنوان سه عضو جدید به لیست شورای ائتلاف اضافه شوند که گفته می‌شود تاکنون درباره دو نفر آنها تصمیم نهایی گرفته شده است. لیست 16 نفره شورای ائتلاف که 13 نفر آن مشخص است اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد.

به گزارش تسنیم، در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، 16 نماینده دیگر تهران مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • لحظه امضای تفاهمنامه میان ایران و سریلانکا با حضور رؤسای جمهور ۲ کشور | تصاویر
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب