Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: تاکنون آتش نشانی زنجان به 10 مورد حادثه از طریق تلفن 125 امدادرسانی کرده است.

ابوالفضل رستمی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این ایستگاه های آتش نشانی شهر زنجان به سه مورد حریق منزل، سه مورد انفجار مواد محترقه دست ساز و 2 مورد حریق ضایعات اعزام و آتش سوزی ها را مهار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: عوامل آتش نشانی به 2 مورد واژگونی خودرو با سه نفر مصدوم امداد رسانی و رها سازی کردند که مصدومان توسط اورژانس برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان اعزام شدند.
این مسئول خاطر نشان کرد: یک مورد حادثه آسانسور نیز در یکی از مجتمع های شهر زنجان گزارش شد که بلافاصله با اعزام تیم اتش نشانی نسبت به رفع مشکل بوجود آمده اقدام شد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 6 ایستگاه آتش نشانی در سطح شهر زنجان فعال است و با برنامه ریزی انجام گرفته تلاش می شود با توجه به نیاز شهر این تعداد افزایش یابد.
شهر زنجان به عنوان مرکز استان با سه منطقه شهرداری 430 هزار نفر جمعیت دارد.
9646/8068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آتش نشاني زنجان حريق ايستگاه آتش نشاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۲۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بروجن از فوت یک نفر به علت گازگرفتی در بروجن خبر داد.

میثم باباخانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: شامگاه چهارشنبه پنجم اردیبهشت طی تماس با سامانه ۱۲۵ فرماندهی آتش‌نشانی بروجن گزارشی مبنی بر گازگرفتگی واقع در محله چهار صد دستگاه بروجن اعلام شد.

وی افزود: به سرعت تیم امدادونجات ایستگاه مرکزی این اداره به محل حادثه اعزام شد، اما متأسفانه در این حادثه یک نفر بر اثر گاز گرفتگی فوت شد.

کد خبر 747931

دیگر خبرها

  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • آخرین وضعیت امداد رسانی به شهرستان زیرکوه
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • تداوم امداد رسانی هوایی به مناطق سیل زده قصرقند
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت