Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهیار میرخشتی، رییس مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اینکه حوادث و تلفات جانی در چهارشنبه سوری سال جاری نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری نشان می‌دهد گفت: تاکنون یک نفر در شهرستان اندیمشک در حوادث این شب کشته شد.

وی بیان داشت: همچنین ۷ نفر بر اثر استفاده از موادمحترقه مصدوم و به اورژانس و بیمارستان سوانح سوختگی طالقانی اهواز منتقل شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/گ

چهارشنبه سوری جان یک نفر را گرفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۲۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن ۵ پناهجو در دریای مانش

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ ۵ پناهجو ازجمله سه مرد، یک زن و یک کودک ۵ ساله هنگام عبور از دریای مانش برای رسیدن به انگلستان در یک سانحه دریایی جان باختند.
این افراد ساعت ۵ صبح در حالیکه به همراه بیش از یکصد مهاجر دیگر در یک قایق کوچک قصد عبور از کانال مانش (آبراه میان فرانسه و انگلیس) را داشتند با برخورد به یک ساحل شنی و انحراف از مسیر به داخل دریا سقوط می‌کنند.
این حادثه ساعاتی پس از تصویب قانون دولت انگلیس برای اخراج پناهجویان به رواندا رخ داد؛ قانونی که دولت انگلیس قصد دارید از این طریق پناهجویان را از تلاش برای عبور از کانال مانش منصرف کند.
از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون حداقل ۱۵ پناهجوی در دریای مانش جان سپرده اند.

دیگر خبرها

  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • نورآوری باید در شرکت‌های فناوری اطلاعات دنبال شود
  • اوقات شرعی اهواز، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • هنرمند سیستان و بلوچستانی جایزه جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست را از آن خود کرد
  • جان باختن ۵ پناهجو در دریای مانش
  • جان باختن چوپان درگزینی بر اثر صاعقه
  • روایت بشار اسد از خروجی دیدارهای سوری‌ها با مقامات آمریکایی
  • رسانه‌ها آماده یک تحول عظیم و حوادث بزرگ در منطقه باشند