Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان شکری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سه روز گذشته از اجرای طرح نوروزی در آذربایجان غربی پایانه مرزی بازرگان با تردد بیش از ۳۲ هزار نفر مسافر بیشترین تعداد تردد مرزی در این بخش را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه پایانه‌های مرزی تمرچین با بیش از هشت هزار تردد و سرو با نزدیک به سه هزار تردد در رتبه‌های بعدی قرار دارند ادامه داد: در ایام نوروز ۹۸ پایانه‌های مرزی استان با تمام توان در خدمت مسافران نوروزی خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکری خاطرنشان کرد: کشیک‌های شبانه روزی در پایانه‌های مرزی بازرگان، تمرچین و سرو برقرار و در پایانه‌های مرزی پلدشت و رازی نیز همکاران تا ترخیص آخرین مسافر در خدمت مردم هستند و تمهیدات لازم برای افزایش گیت های ورود و خروج و عملیاتی نمودن کامل شعار «مرز محل گذر است نه توقف» اندیشیده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت:: شیفت بندی‌های لازم در کلیه پایانه‌های مرزی استان جهت رفاه حال مسافرین به صورت شبانه روزی انجام شده همچنین در کلیه پایانه‌ها بنرهایی به زبانهای مرتبط با کشور هم مرز در خصوص اطلاع رسانی و تبریک سال نو تهیه و نصب شده است.

کد خبر 4572475

منبع: مهر

کلیدواژه: مرز بازرگان نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۲۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۱ درصدی تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجانغربی با اشاره به افزایش 31 درصدی تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر در سال گذشته گفت: پارسال گذشته در مجموع ۸۹۰ هزار و  ۷۶۵ مسافر ورودی و خروجی از مرز تمرچین تردد داشتند که در مقایسه با مدت مشابه سال ماقبل ۳۱ درصد افزایش نشان می‌دهد.

ایرج دست نشان افزود: در این مدت ۱۰۴ هزار و ۴۴۲ دستگاه ناوگان باری نیز از این مرز تردد داشتند که ۳۶ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال 1401  افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همچنین در سال گذشته 9 هزار و ۱۳۷ دستگاه اتوبوس و چهارهزار و ۷۲۲ دستگاه سواری از مرز تمرچین پیرانشهر تردد داشتند.

دیگر خبرها

  • پرترددترین فرودگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر
  • وضعیت خدمات رسانی پایانه نوردوز غیرقابل قبول است
  • توسعه پایانه های مرزی و افزایش پروازها میان ایران و پاکستان
  • توسعه پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان
  • یزد ـ مهریز پرترددترین محور در فروردین ماه
  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است
  • جابجایی مسافر در پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان ۴۶ درصد افزایش یافت
  • آذربایجان‌غربی تا سه‌شنبه میزبان رگبار‌های موقتی است
  • افزایش ۴۶ درصدی جابه‌جایی مسافر از طریق پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان