Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@23:18:09 GMT

حوادث چهارشنبه آخر سال در مهاباد 6 مصدوم بر جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۲۶۵۱

حوادث چهارشنبه آخر سال در مهاباد 6 مصدوم بر جا گذاشت

سامرند مرزنگ سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد مصدوم که تا ساعت 23 به بخش اورژانس مراجعه کرده اند، دارای جراحات سطحی بودند که به صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند.
وی با بیان اینکه امسال هیچکدام از مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال بستری نشده اند، بیان کرد: مصدومیت زخمی شدگان حوادث چهارشنبه اخرسال بیشتر سطحی و از ناحیه دست و صورت بود که بلافاصله مورد مداوا قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: چهار نفر از مصدومان حوادث امسال در این شهرستان را مردان و 2 نفر را بانوان تشکیل می دهند که بیشتر آنان نیز مربوط به رده سنی 10 تا 25 سال هستند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار داشت: تعداد مصدومان امسال در مقایسه با سال گذشته 9 نفر کاهش دارد.
به گزارش ایرنا، سال گذشته 15 نفر از شهروندان مهابادی در روز چهارشنبه آخر سال دچار سوختگی، جراحت و آسیب های ناشی از استفاده از مواد محترقه و آتش زا شدند.
مهاباد با 241 هزار نفر یکی از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است.
9903/6185/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آذربایجان غربی شبکه بهداشت و درمان مردان مواد محترقه سال 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند

میرجلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به واژگونی اتوبوسی متعلق به تعاونی جهان گشت مهر در یزد اظهار کرد: تعداد کل راننده و سرنشینان اتوبوس ۱۵ نفر شامل ۱۳ سرنشین و دو راننده بوده است.

وی عنوان کرد: بر اثر این حادثه ۱۳ نفر مصدوم شدند که ۱۱ مصدوم به بیمارستان منتقل و دو مصدوم سرپایی در صحنه توسط عوامل اورژانس درمان شدند.

میرجلیلی یادآور شد: هفت مصدوم به بیمارستان شهید صدوقی یزد و چهار مصدوم به بیمارستان شهید رهنمون یزد منتقل شدند.

وی ادامه داد: تریاژ و درمان اولیه مصدومان حادثه در کمتر از ۴۰ دقیقه توسط اورژانس یزد مدیریت شد و هم اکنون تمام مصدومان حادثه در بیمارستان تحت نظر اورژانس هستند.

رییس اورژانس استان یزد با اشاره به اینکه علت حادثه توسط پلیس در دست بررسی است، گفت: اسامی مصدومان اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 6080494

دیگر خبرها

  • انفجار کپسول گاز در شادگان مصدوم برجای گذاشت
  • ۳ مصدوم حاصل تصادف ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در محور ایرانخواه تکاب
  • تصادف در جاده نقده - مهاباد ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • ۱۱ مصدوم در تصادف محور نقده_ مهاباد
  • انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم بر‌جای گذاشت
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند
  • تازه‌ترین جزئیات از خسارات بارش‌ها در جنوب کشور