Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@15:09:52 GMT

تعداد مصدومین چهارشنبه سوری در کردستان به 87 نفر رسید

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۲۶۹۶

تعداد مصدومین چهارشنبه سوری در کردستان به 87 نفر رسید

دکتر هومن قصری بامداد چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سنندج و قروه بیشترین تعداد مصدومین را ساعت 22 و 30 دقیقه شب سه شنبه داشتند که هر کدام 20 مصدوم را ثبت کرده بودند.
وی افزود: مریوان هم با یک مصدوم کمترین آمار را داشت.
اقصری با بیان اینکه این مصدومان بخاطر سوختگی های سطحی در نواحی دست و صورت به مراکز درمانی و بیمارستانی مراجعه کرده و تحت درمان قرار گرفتند، افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده از عصر امروز تا شب نوروز، اورژانس بیمارستان ها برای پذیرش مصدومان و خدمات رسانی به آنان آماده باش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قصری یادآور شد: پزشکان متخصص چشم پزشکی، جراحی و دیگر تخصص ها از ساعت 13 تا 12 امشب در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان مستقر و آماده ارائه خدمات درمانی تخصصی به مصدومان احتمالی هستند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان اضافه کرد: در راستای خدمات رسانی به مسافران نوروزی نظارت بر نحوه عملکرد مراکز درمانی و بهداشت غذا و دارو در استان نیز با جدیت انجام می شود.
به گزارش ایرنا، در آخرین چهارشنبه سال (چهارشنبه سوری) و عید نوروز برخی شهروندان با برپایی آتش و استفاده از مواد محترقه موجب آسیب زدن به خود و اطرافیان می شوند، هر سال در این ایام بخاطر بی احتیاطی ها شاهد وقوع حوادث ناگواری هستیم.
بر اثر بی احتیاطی و استفاده از مواد محترقه غیر مجاز در حوادث چهارشنبه سوری سال گذشته 80 نفر در کردستان مصدوم شده بودند. که امسال تا این لحظه شاهد افزایش تعداد مصدومین هستیم.
9936 / 3034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 جراحی چهارشنبه سوری خدمات رسانی به مسافران درمان مواد محترقه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۲۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آوای زیبای ۱۲۷ تولد در کرمان نواخته شد

سید محمد صابری با اشاره به گزارش آماری دانشگاه‌های علوم پزشکی استان کرمان گفت: در طرح سلامت نوروزی از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه ۶ فروردین ۱۴۰۳ تا ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه ۷ فروردین ۱۴۰۳  تعداد مصدومان تصادفی انتقال یافته با اورژانس به مراکز درمانی ۱۱۰ نفر و تعداد بیماران غیرتصادفی انتقال یافته با اورژانس به مراکز درمانی ۲۱۵ نفر بوده است.  

وی افزود: طی این مدت، ۴۶ مصدوم تصادفی و ۲۲۳  بیمار غیر تصادفی  در محل درمان شدند.

رئیس اورژانس کرمان تعداد بازدید از بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و درمانی و پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی را طی این مدت ۳۷ مورد اعلام کرد و افزود: 

طی ۲۴ ساعت ، ۱۲۷ نوزاد در کرمان به دنیا آمدند.  

وی با اشاره به ۱ هزار و ۹۱۳ مورد بازدید‌های بهداشتی از اماکن بیان داشت: طی این مدت ۱ هزار و ۴۸۷ کیلوگرم مواد غذایی فاسد جمع آوری شده است و  ۴ مرکز و  مکان متخلف تعطیل شده اند.  

صابری تعداد بازدید‌های حوزه غذا و دارو را از  ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه ۶ فروردین ۱۴۰۳ تا ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه ۷ فروردین ۱۴۰۳،   ۱۰۸ مورد اعلام کرد.  

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انتقال۲۳۴۶نفر به مراکز درمانی توسط اورژانس کرمانشاه در ایام نوروز
  • وقتی نارنجک داخل گاوصندوق منفجر شود، چه اتفاقی می افتد (فیلم)
  • ۶۱۷ مصدوم در حوادث ترافیکی جاده‌ای خراسان شمالی
  • ۶۰۰۰ مصدوم حوادث ترافیکی در کردستان خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • اجرای طرح سلامت نوروزی در استان سمنان
  • برخورد با خاطیان زیرمیزی بگیر در مراکز درمانی کردستان
  • افزون بر ۶ هزار بیمار به اورژانس مراکز درمانی شاهرود مراجعه کردند
  • خدمت رسانی به بیش از ۱۰ هزار بیمار در مراکز درمانی فارس
  • ناوگان حمل و نقل علوم پزشکی کردستان توسعه می یابد
  • آوای زیبای ۱۲۷ تولد در کرمان نواخته شد