Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@16:44:37 GMT

ثبت‌نام بیش از ۱۲۰ محلاتی در اعتکاف ماه رجب

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۲۷۰۰

ثبت‌نام بیش از ۱۲۰ محلاتی در اعتکاف ماه رجب

حجت‌الاسلام محمد‌رضا آشوری رئیس اداره تبلیغات اسلامی محلات در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی گفت: مراسم معنوی اعتکاف ماه رجب امسال نیز مانند سنوات گذشته در مساجد محلات و حومه برگزار می‌شود.
وی افزود: بیش از ۱۲۰ محلاتی در این مراسم معنوی ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۹۰ نفر خانم و ۳۲ نفر آقا هستند. این آمار مربوط افرادی است که با مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی ثبت‌نام کردند و آمار معتکفین با توجه به پذیرش قبل از سحر اول بیش از این تعداد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره تبلیغات اسلامی محلات بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی مختلفی همچون ویژه‌برنامه مراسم سال تحویل، نماز جماعت، دعای ندبه، صحیح خوانی نماز، پاسخ به سوالات شرعی، جشن ولادت حضرت علی (ع) و سوگواری وفات حضرت زینب (س) و برگزاری مراسم اعمال ام داوود برای معتکفین در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: مراسم اعتکاف در ۶ نقطه شهر و روستا برگزار می‌شود؛ در شهرستان محلات مسجد القائم و مسجد حضرت ابوالفضل (ع) به ترتیب میزبان برادران و خواهران هستند. مسجد جامع نیم‌ور ویژه خواهران و مسجد امام حسین این شهر ویژه برادران است. این مراسم در روستاهای لریجان و نخجیروان نیز ویژه خواهران برگزار می‌شود، ضمنا امام جمعه محلات هر روز در جمع برادران معتکف حضور خواهد داشت.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۲۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت شهید مدافع حرم سیدمهدی جلادتی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم سیدمهدی جلادتی فردا دوشنبه سوم اردیبهشت در مسجد جامع احباب الحسین (ع) برگزار می‌شود.

در این مراسم سردار سرتیپ پاسدار دریادار علی فدوی جانشین محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ایراد سخنرانی می‌پردازند. همچنین آقابیگی اجرای برنامه و حامد خمسه مداحی این برنامه را بر عهده دارند. در بخش دیگری از این مراسم گروه سرود محبان الحسن (ع) به اجرا می‌پردازند.

برنامه مورد اشاره، توسط شورای برگزاری مراسم‌های مسجد جامع احباب الحسین (ع)، هیئات و تشکل‌های مذهبی محله اصفهانک و ناحیه مقاومت بسیج شهید محلاتی دوشنبه سوم اردیبهشت از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع احباب الحسین (ع) واقع در منطقه ۱۴ تهران، بزرگراه شهید محلاتی، خیابان شهید کیانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6084081 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • برپایی ایستگاه‌های حال خوب سلامت در معابر پر تردد
  • گرامیداشت شهید مدافع حرم سیدمهدی جلادتی برگزار می‌شود
  • دشمنی با حوزه‌های علمیه نشانه کارآمدی این نهاد مردمی است