Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@06:11:10 GMT

آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستیم

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۲۷۴۴

آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستیم

سخنگوی ستاد اجرایی‌خدمات سفر شهر اصفهان گفت: کمیته اطلاع رسانی ستاد سفر با استفاده از تمام ظرفیت‌های شهر از جمله دوچرخه‌سواران راهنما، کیوسک‌های راهنمای گردشگران، دفترچه«به اصفهان رو»، نقشه‌های راهنمای گردشگری، اداره ۱۳۷و سامانه اینترنتی راهنمای گردشگری آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

ایمان حجتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان از ماه‌های گذشته فعالیت خود را با تشکیل ۱۰ کمیته آغاز کرد و با توجه به خبر بازگشایی زاینده‌رود در ایام نوروز و احتمال افزایش تعداد مسافران، برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات ویژه‌ای را برای آماده‌سازی شهر جهت استقبال از مسافران نوروزی در دستور کار خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهداف کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، افزود: مهمترین هدف کمیته اطلاع‌رسانی این است که تمام مسافران در شهر به اطلاعات مورد نیاز خود از جمله اماکن تاریخی و گردشگری به آسانی و در کمترین زمان دسترسی پیدا کنند.

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه برای راهنمایی مسافران در شهر از روش‌های مختلفی استفاده شده است، تصریح کرد: یکی از این روش‌ها استفاده از دوچرخه‌سواران راهنما در محورهای تاریخی و مرکزی شهر است؛ نوروز امسال ۴۰ دوچرخه‌سوار راهنما در نقاط پُرتردد شهر طی دو شیفت مسافران را راهنمایی خواهند کرد.

حجتی با بیان اینکه کیوسک‌های راهنمای گردشگران نوروز ۹۸ در نقاط پر تردد شهر استقرار پیدا می‌کند، اظهارکرد: این کیوسک ها در ستادهای استقبال از مسافران در ورودی‌های شهر و نقاط پر تردد از جمله میادین انقلاب، بزرگمهر، آزادی، امام خمینی(ره) و جمهوری اسلامی همچنین پارک ناژوان، کوه صفه و سایر نقاط جاذب گردشگری فعال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: «میز راهنمای مسافران» توسط ستاد راهنمای گردشگران در فرودگاه شهید بهشتی و ایستگاه راه‌آهن اصفهان فعال شده و به مسافران سرویس‌دهی خواهد کرد.

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به اقلام تبلیغاتی این کمیته برای نوروز امسال، گفت: علاوه بر دفترچه «به اصفهان رو»، نقشه‌های راهنمای گردشگری برای استفاده مسافران تهیه شده که در اختیار آنها قرار می گیرد؛ نقشه‌های راهنمای گردشگری از حدود ۵۰ نقطه ثابت تماس با مسافران همچنین توسط ۴۰ نفر راهنمای دوچرخه‌سوار توزیع خواهد شد.

حجتی تصریح کرد: دیگر ابزارهایی که توسط اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان نوروز امسال در اختیار مسافران قرار می‌گیرد، «سامانه ۱۳۷» به عنوان «پاسخگوی همیشه بیدار شهر» است که در ایام نوروز همراه مسافران خواهد بود و به پرسش‌های آنها پاسخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه در اداره ۱۳۷ شهرداری اصفهان کارشناسان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به پرسش‌های مسافران هستند، افزود: از سال گذشته آدرس‌گیری الکترونیکی در اداره ۱۳۷ شهرداری اصفهان فعال شده، بدان معنا که اگر گردشگری با این اداره تماس گرفت و نشانی محلی را درخواست کرد، به جای آدرس‌دهی تلفنی، نقطه GPS مکان مورد نظر به تلفن همراه گردشگر ارسال شود.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان تاکید کرد: از دیگر خدمات حوزه اطلاع‌رسانی، تابلوهای راهنمای گردشگری در سطح شهر است که مکان‌های دیدنی شهر را به مسافران نوروزی معرفی می‌کند؛ همچنین سامانه اینترنتی راهنمای گردشگری شهر به نشانیsafar.esfahan.ir با امکانات جدیدتری در اختیار مسافران قرار می‌گیرد تا اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق مراجعه به این سایت دریافت کنند.

حجتی با بیان اینکه تازه‌ترین اخبار و اطلاعات در «خبرگزاری ایمنا» به عنوان نخستین خبرگزاری شهر و شهروندی ایران انعکاس داده می‌شود، گفت: در ایام نوروز برگزاری مسابقه‌های گردشگری توسط این خبرگزاری برنامه‌ریزی شده است؛ همچنین اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان در ایام نوروز همه روزه اخبار و اطلاعات را در اختیار گردشگران و شهروندان قرار خواهد داد.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه «صدای شهر» از طریق رادیو اصفهان اطلاع رسانی ویژه‌ای به گردشگران و شهروندان انجام خواهد داد، گفت: تمایل داریم اطلاعات ویژه این ایام از جمله رویدادهای مهم با حضور مسافران، گردشگران و مردم فهیم اصفهان برگزار شود.

وی با ابراز خرسندی از اینکه جاری شدن آب در بستر زاینده رود نوروز امسال زیبایی‌های شهر اصفهان را چند برابر می‌کند، اظهار امیدواری کرد: بتوانیم میزبانی خوبی از تمام گردشگران داشته باشیم و اوقات خوشی را برای شهروندان اصفهانی رقم بزنیم.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سامانه ۱۳۷ ستاد نوروزی شهر شهرداری اصفهان نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۲۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ستاد مدیریت بحران کیش به ساکنان و مسافران

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، ستاد مدیریت بحران کیش طی اطلاعیه‌ای با اشاره به صدور وضعیت قرمز هواشناسی در این جزیره، اظهار کرد: با ورود سامانه جدید بارشی از سمت جنوب و غرب به کشور، تا آخر هفته شاهد بارش‌های سنگین و وزش تندباد لحظه ای در برخی مناطق نیمه جنوبی کشور خواهیم بود.

در این اطلاعیه از کیشوندان خواسته شده تا به هیچ وجه خودروهای خود را زیر درختان پارک نکنند.

همچنین در ادامه این اطلاعیه آمده است: به دلیل احتمال آسیب به برخی سازه‌ها، درخواست می‌شود که سازه‌های موقت و نیمه کاره نیز فاصله گرفته شود.

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ
  • دزفول رتبه نخست بازدید گردشگران را به خود اختصاص داد
  • پایان دوران سلطنت هتل‌ها
  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • ۳.۵ میلیون نفر در تعطیلات نوروز به کردستان سفر کردند
  • ارائه خدمت ۱۳۷ قایق به بیش از ۱۵ هزار گردشگر نوروزی بوشهر
  • مراجعه بیش از ۳۳ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل در نوروز ۱۴۰۳
  • ۶۷۵ هزار گردشگر نوروزی از خدمات دریایی استان بوشهر استفاده کردند
  • هشدار ستاد مدیریت بحران کیش به ساکنان و مسافران