Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی آخرین آمار ورودی زائران و مسافران به مشهدالرضا و خراسان رضوی را عنوان کرد. ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۵ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

مهدی فروزان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: ظرف سه روز گذشته، یک میلیون و 877 هزار و 109 نفر زائر و مسافر به استان خراسان رضوی و مشهدمقدس سفر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این تعداد زائر و مسافر در بازه زمانی شامل از 25 تا 27 اسفند ماه به استان و مشهد سفر کرده‌اند تصریح کرد: اگر قیاسی با شرایط و مدت زمانی مشابه سال قبل داشته باشیم شاهد خواهیم بود که این میزان ورود 6 دهم درصد رشد داشته است.

کنسرت مژده بهار برای مسافران نوروزی به صحنه می‌رودهمه مسافران باید خیابانهای پایتخت مذهبی ایران را بشناسند/سوغات باید بازار مستقل پیدا کندافزایش 20 درصدی ظرفیت قطارهای مسافری/پرداخت تسهیلات یارانه‌ای به سازندگان تجهیزات ریلی

مدیرکل امور رفاهی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: عمده این زائران از طریق خودروهای شخصی وارد مشهدمقدس شده‌‌اند و پس از آن مسافرت از طریق حمل و نقل جاده‌ای و ریلی و هوایی دارای رتبه‌های بعدی است.

انتهای پیام/

R41347/P4001/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۲۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند

حسین دستگردی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برنامه ریزی برای سفر عمره زائران خراسان جنوبی اعزام دو کاروان ۸۵ نفره بوده است.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه یکی کاروان دیروز چهارم اردیبهشت ماه با پرواز از شهرستان زاهدان به این سفر معنوی اعزام شدند، گفت: این کاروان از خواهران و برادران اهل سنت ما بودند.

دستگردی ادامه داد: برنامه ریزی بر این است که یک کاروان ۸۵ نفره دیگر روز ۱۳ اردیبهشت ماه با پرواز از فرودگاه مشهد به عمره مفرده اعزام شوند که این زائران اهل تشیع هستند.

وی با تأکید بر اینکه زائران خراسان جنوبی اول به مدینه مشرف می‌شوند و بعد از آن به مکه و زیارت خانه خدا خواهند رفت، ادامه داد مدت سفر زائران عمره ۱۰ روز خواهد بود که پنج روز را در مکه و پنج روز را در مدینه خواهند بود.

مدیر حج و زیارت خراسان چنوبی یادآور شد: امیدواریم همه زائران خراسان جنوبی در صحت و سلامت و با یک زیارت مقبول اعمال عمره مفرده خود را انجام داده و به وطن برگردند.

دستگردی یادآور شد: زمان اعزام زائران حج تمتع هنوز به صورت دقیق مشخص نیست ولی به احتمال قوی دهه اول خردادماه خواهد بود.

کد خبر 6087223

دیگر خبرها

  • بارش رحمت الهی در صحن و سرای پربرکت رضوی
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی