Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@02:43:08 GMT

فرار ناکام متهمان با دستبند پلیس

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۲۸۳۲

فرار ناکام متهمان با دستبند پلیس

خبرگزاری میزان- جانشین پلیس پیشگیری پایتخت، از دستگیری ۲ متهم فراری در محدوده بازار تهران خبر داد و گفت: این متهم که با دستبند از دادسرا متواری شده بودند، پس از دستگیری به کلانتری محل دستگیری منتقل شدند.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان اظهار داشت: نیمه شب بیست وهشتمین روز از اسفند ماه امسال، ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱۳ بازار در حال گشتزنی در محدوده استحفاظی خود بودند که در یک ساختمان نیمه کاره ۲ مرد را در حال تردد مشاهده کرده در حالی که سعی داشتند با یک کاپشن روی دست هایشان را بپوشانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این وضعیت توجه ماموران را جلب کرده و به سمت آن‌ها تعییر مسیر دادند که در همان لحظه این مردان مشکوک اقدام به فرار کردند که در همان نگاه اول مشخص شد هر دو با یک رشته دستبند به هم وصل شده اند که این مساله به تعقیب آن‌ها منجر شد و در نهایت چند قدم آنسوتر هر ۲ متوقف و برای تحقیقات به احتمال فرار از زندان یا مقر انتظامی، به کلانتری ۱۱۳ بازار منتقل شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که این ۲ مرد هر دو به جرم سرقت موتورسیکلت از سوی ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش بازداشت شده اند که در یک فرصت مناسب توانسته اند از دادسرا متواری شوند، اما، چون دستبند به دست داشتند برای مخفی شدن به مخفیگاه یکی از دوستانشان مراجعه کرده بودند که از بخت آن‌ها کسی در مخفیگاه نبوده و مجبور شدند در خیابان‌های اطراف بازار سرگردان باشند تا این که از سوی ماموران شناسایی شده اند.

سرهنگ موقوفه ای، تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های انجام شده خود به جرم خود مبنی بر سرقت موتورسیکلت و جیب بری اعتراف کرده و پس از صورتجلسه و تشکیل پرونده برای ادامه روند بررسی به کلانتری ۱۰۱ تجریش منتقل شدند تا در این خصوص رسیدگی به پرونده آن‌ها انجام شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرار متهم پلیس دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان فسا بیان کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی سودجو در امر خرید و فروش عتیقه جات، ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: ماموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد او برای فروش تعدادی سکه تاریخی در شهرستان شیراز مطلع شدند.

سرهنگ آراوند تصریح کرد: ماموران پلیس پس از تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و با گرفتن نیابت قضایی او را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: برابر نظر کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است. 

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند
  • کشف سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۲ یزد
  • بازداشت عاملان درگیری و تیراندازی در غرب تهران