Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@19:53:50 GMT

چهارشنبه سوری بدون تلفات در بیرجند

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۲۸۵۳

چهارشنبه سوری بدون تلفات در بیرجند

حسینی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: دیشب ۳۴ ماموریت سطحی در بیرجند انجام شده که خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.

تصادف زنجیره‌ای در بلوار خلیج فارس

حسینی ادامه داد:۷ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، ۲ دستگاه پژو پارس، ۳ دستگاه پراید و یک دستگاه تیبا به صورت زنجیره‌ای در بلوار خلیج فارس با هم برخورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود:این حادثه ۲۳:۴۰ رخ داد و آتش نشانان ایستگاه یک به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: این حادثه در بلوار خلیج فارس نرسیده به پمپ بنزین شعله در لاین برگشت رخ داده که ۲ نفر مصدوم که توسط عوامل اورژانس حاضر در صحنه به بیمارستان انتقال یافتند.

حسینی افزود: آتش نشانان پس از ایمنی محل نسبت به قطع سیستم برق خودرو‌ها اقدام و از خطرات احتمالی پیشگیری کردند.

خودرو آتش نشانی در نهبندان مورد اصابت سنگ و ترقه قرار گرفت

مسئول آتش نشانی نهبندان با اشاره به حوادث چهارشنبه سوری در شهر نهبندان گفت: آتش نشانی از عصر امروز تا کنون ۲۰ مأموریت انجام داده که در یکی از عملیات‌ها خودرو آتش نشانی در حال اطفاء حریق در مقابل پارک قائم غربی نهبندان مورد اصابت سنگ و ترقه قرار گرفت.

سبزعلی مسئول واحد آتش نشانی نهبندان تصریح کرد: عمده حوادث در خیابان قائم غربی ، و آتش زدن لاستیک در معابر اصلی رخ داده است.

انتهای پیام/ب

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چهارشنبه سوری آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۲۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه کارتن‌سازی جان یک کارگر را گرفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ سیدصادق پورسینا افزود: به دنبال اعلام مرکز فرماندهی سازمان آتش‌نشانی همدان مبنی بر سقوط دستگاه کارتن‌سازی روی فردی حدودا ۵۵ ساله در علی‌آباد فرهنگیان شهر همدان، یک گروه عملیاتی از ایستگاه غدیر به محل حادثه اعزام شدند.

او تأکید کرد: آتش‌نشانان در بررسی‌های اولیه متوجه شدند فردی در حال تعمیر یک دستگاه کارتن‌سازی بود که بر اثر سقوط قسمتی از دستگاه روی او، زیر دستگاه محبوس شده است.

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان تصریح کرد: نیرو‌های آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات تخصصی فرد محبوس‌شده را از زیر دستگاه رها کردند، اما به علت شدت فشار وارده، این کارگر قبل از انتقال به بیمارستان جان باخت.

پورسینا گفت: مردم در حوادثی که به رهاسازی مصدوم نیاز است حتماً با عوامل آتش‌نشانی تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • دستگاه کارتن‌سازی جان یک کارگر را گرفت