Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@12:54:55 GMT

محدودیت های ترافیکی نوروز 98 در خراسان شمالی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۳۰۵۹

محدودیت های ترافیکی نوروز 98 در خراسان شمالی اعلام شد

سرهنگ علیرضا حسین زاده سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به افزایش تردد و حجم بالای سفر در تعطیلات نوروز سال 1398 و به منظور ارتقای ضریب ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت ‌ها و ممنوعیت‌ های ترافیکی تا پایان 17 فروردین ماه سال 98 در محورهای استان اعمال می شود.
وی افزود: بر این اساس عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه ها و بزرگراه ها ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ حسین زاده گفت: در تمامی محورهای برون شهری نیز ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون خواهیم داشت.
وی افزود: این در جالی است که عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راه هایی اعمال می شود که مقررات یک طرفه شدن عبور و مرور در آن ها اجرا می شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.
سرهنگ حسین زاده اظهار داشت: همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در تاریخ 13 فروردین ماه سال 98 در کلیه محورهای برون شهری استان ممنوع است.
وی به محدودیت های ترافیکی محورهای استان اشاره کرد و گفت: این محدودیت ها را در محور فاروج- شیروان، بجنورد- چمن بید و جنگل گلستان و بالعکس داریم.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی افزود: بر این اساس تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت هفت صبح الی 22 شب تاریخ های 28 و 29 اسفند ماه، و تاریخ های 4 ، 8 ، 9 ،14 ، 15 و 16 فروردین ماه سال 98 در این محورها ممنوع است.
وی با اشاره به ممنوعیت تردد در محور جنگل گلستان به چمن بید و بالعکس، اظهار داشت: ممنوعیت تردد را در همین ساعات در تاریخ های 28 ، 29 اسفند ماه سال جاری و 4 ، 8 ، 9 ،14 ، 15 و 16 فروردین ماه سال 98 خواهیم داشت.
بر اساس اعلام پلیس راه خراسان شمالی هم اینک در بیشتر محورهای استان برف و باران را داریم و جاده ها لغزنده هستند.
به گزارش ایرنا؛ بر اساس پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی دمای هوای استان در آغاز تعطیلات نوروز بویژه روزهای چهارشنبه و پنجشنبه کاهش محسوس می یابد.
بر این اساس سامانه بارشی فعالی که از یکشنبه شب در استان آغاز شده تا چهارشنبه شب استان را تحت تاثیر قرار می دهد که سبب وزش باد شدید بعضی ساعات باد بسیار شدید و رگبار باران توام با رعدوبرق و در پاره ای نقاط با احتمال تگرگ و بتدریج بارش باران خواهد شد.
براساس پیش بینی ها کاهش محسوس 16-14 درجه سلسیوس دما تا صبح پنجشنبه بویژه در ساعات روز رخ می دهد.
بر این اساس به ارگان ها و ادارات ذیربط توصیه می شود تمهیدات لازم برای جلوگیری از کاهش خسارات احتمالی به عمل آید و به مسافران نیز توصیه می شود با تجهیزات ایمنی کامل سفر کنند تا مشکلی را در طول سفر نداشته باشند.
استان خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع شده است که مسیرهای ارتباطی این استان در ایام تعطیلات نوروز پر تردد است.
ط/ 6042
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 پلیس راه پلیس راه فرماندهی انتظامی جنگل خراسان شمالی نوروز 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۳۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: به منظور تسهیل در رفت و آمد در جاده‌های ارتباطی شمال منتهی به پایتخت و بالعکس محدودیت ممنوعیت تردد موتورسیکلت اجرا می‌شود.

بر این اساس؛ تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح شنبه اول اردیبهشت از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع و تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

کد خبر 6081109

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • اجرای محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در مرکز مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در همدان
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در همدان