Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@09:12:05 GMT

توزیع۱۵۰ تن شکر در کوهدشت توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۳۱۰۲

توزیع۱۵۰ تن شکر در کوهدشت توزیع می‌شود

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، اسدالله سوری لکی اظهار داشت: در راستای تنظیم بازار امروز ۴۰ تن شکر از طریق عوامل توزیع این شهرستان جذب شده‌است.

وی افزود: قیمت هر کیلوگرم شکر توزیع‌شده برای مصرف‌کننده ۳ هزار و ۴۰۰ تومان بوده و در مجموع ۱۵۰ تن شکر برای شهرستان کوهدشت جذب‌شده که این میزان شکر در حال توزیع است و یا در روز‌های آینده توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کوهدشت با بیان اینکه مقدار سه تن گوشت منجمد وارداتی برای این شهرستان جذب و توزیع شده‌است، عنوان کرد: سهمیه ۴۸ تنی برنج تنظیم بازار بخش روستایی با هماهنگی شرکت غله استان خریداری و در حال جذب است؛ هم‌چنین با هماهنگی‌های انجام‌شده مقدار ۲۰ تن برنج برای توزیع در سطح شهر کوهدشت تخصیص‌یافته که در روز‌های آغازین سال جدید توزیع می‌شود.

انتهای پیام/د

۱۵۰ تن شکر در کوهدشت توزیع می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت غذاودارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۳۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی تولید بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ تن محصول کلزا در میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رضا مقدم در بازدید از مزارع کلزای این شهرستان تصریح کرد: توسعه کشت کلزا  به دلیل نیاز کشور به دانه های روغنی و اثربخشی مناسب این محصول در تناوب زراعی با غلات، از اولویت های جهاد کشاورزی است از اینرو امسال با افزایش دو برابری نسبت به سال گذشته، ۴۱۰ هکتار از اراضی زراعی میاندوآب به کشت محصول کلزا اختصاص یافت و پیش بینی می شود بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ تن کلزا از اراضی زیر کشت این محصول برداشت شود.

وی افزود: در راستای افزایش عملکرد در واحد سطح، میزان یک هزار و ۹۰۰ کیلوگرم بذر کلزا از انواع ارقام هیبرید جهت کشت در بین کلزاکاران شهرستان میاندوآب توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب یادآور شد: در راستای بهبود تغذیه محصول کلزا، بالغ بر ۱۷۸ تن انواع کودهای شیمیایی یارانه دار و از محل اعتبارات طرح افزایش دانه های روغنی ۸۵۰ لیتر کود ریز مغذی در بین کلزاکاران این شهرستان توزیع شده است.

مقدم اذعان داشت: در راستای کنترل عوامل خسارتزا و تولید محصول سالم، با صدور اطلاعیه‌های پیش آگاهی و اطلاع رسانی گسترده در سطح روستاها و فضای مجازی، تاکنون در ۴۱۰ هکتار از مزارع کلزا در دو مرحله با آفت شته مومی و در یک مرحله با علفهای هرز مبازره انجام گرفته است.

 

دیگر خبرها

  • توزیع یک هزار و ۸۴۰ تن کود یارانه‌ای در شهرستان چالدران در سال ۱۴۰۲
  • امسال ۹۳ هزار تُن گندم در میاندوآب برداشت می‌شود
  • اجرای سامانه توزیع هوشمند مرغ گرم در تویسرکان
  • پیش بینی تولید بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ تن محصول کلزا در میاندوآب
  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • پلمب یک واحد غیر مجاز کشتار دام در کوهدشت
  • آمادگی پرسنل امور برق شهرستان دشتیاری در خصوص هشدار هواشناسی
  • قطعی برق در ۵ شهرستان گیلان
  • آغاز توزیع تخم نوغان یارانه دار در خوشاب
  • توزیع ۵ هزار و ۳۰۰ تن انواع کود شیمیایی در فامنین