Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-25@10:19:14 GMT

پلمپ یک واحد آلاینده فولاد در شهرستان اشکذر

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۳۱۳۸

پلمپ یک واحد آلاینده فولاد در شهرستان اشکذر

مدیرکل حفاظت محیط زیست یزد از پلمپ دومین واحد فولادی به دلیل آلایندگی در هفته پایانی سال ۱۳۹۷ در شهرستان اشکذر این استان خبر داد.
نیره پورملائی، مدیرکل حفاظت محیط زیست یزد گفت: این اقدام در راستای وظیفه ذاتی و نظارتی این اداره کل و با توجه به حفظ سلامت و بهداشت عمومی مردم انجام شد.
وی تاکید کرد: با توجه به پیگیری‌ها و اخطارهای کتبی، شفاهی، تمدید زمان و اعطای مهلت برای اصلاح سیستم کنترل آلودگی و کاهش آلایندگی اقدام مثبتی برای رفع مشکلات زیست محیطی از سوی واحد مربوط صورت نگرفت و با حکم قضایی تا رفع کامل آلایندگی، واحد آلاینده پلمپ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهرستان اشکذر در دشت یزد - اردکان قرار دارد، ۶۵ درصد جمعیت یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفری استان یزد و اغلب سه هزار و ۶۰۰ واحد تولیدی و صنعتی استان یزد در این دشت مستقر و فعالیت دارد. 
همچنین چند روز قبل یک واحد فولادی آلاینده دیگر در شهرستان اردکان با دستور قضایی پلمپ شد.


منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۳۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر

دهقان منشادی  شهردار اشکذر گفت: طرح ساخت یادمان شهید گمنام پارک بزرگ شهر با هندسه هشت ضلعی ترکیب و با ستون‌های مدور با الهام‌گیری از معماری ایرانی و اسلامی بوده که در شرایط فعلی ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی، اجرای طرح ساخت یادمان شهید گمنام پارک بزرگ شهر را جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ارج نهادن به مقام والای آنها دانست، ابراز امیدواری کرد؛ با ساخت یادمان شهید گمنام در پارک بزرگ شهر برنامه‌های متعدد فرهنگی و مذهبی در این محل اجرا خواهد شد.

شهردار اشکذر خاطر نشان کرد: طبق هماهنگی صورت گرفته با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مجموعه شهرستان پیکر شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در اردیبهشت ماه در پارک بزرگ شهر تشییع می‌شود که جزئیات برگزاری مراسم متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جلوه زیبای گل محمدی در باغات اشکذر
  • آغاز برداشت گل محمدی در شهرستان اشکذر
  • ۱۰ واحد صنعتی اردستان در فهرست صنایع آلاینده قرار گرفت
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • خشت‌گذاری مدرسه ۶ کلاسه در محله فیروزآباد اشکذر
  • ضرورت توسعه حمل و نقل عمومی برای کاهش آلایندگی
  • روایت برخورد با مجتمع صنعتی آلاینده در زنجان
  • تأسیس شهرک ضایعاتی‌ها در شهرستان کرمانشاه
  • زباله‌های پلاستیکی یکی از مهم‌ترین آلاینده‌های محیط‌زیست
  • پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر