Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@22:18:46 GMT

ضرب و شتم دانش آموز توسط معلم رودباری

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۳۱۵۳

ضرب و شتم دانش آموز توسط معلم رودباری

حوادث رکنا: ضرب و شتم شدید دانش آموز توسط معلم رودباری جنجال به پا کرد.

به گزارش رکنا، بر اساس شنیده ها از یک منبع موثق در یکی از مدارس ابتدایی رستم آباد،پس از درگیری دو دانش آموز ، معلم مدرسه یکی از آن دو دانش آموز را مضروب نموده ، به طوری که به گفته پزشکان دانش آموز از سه ناحیه دچار شکستگی شده و رشد جسمی او هم دچار اختلال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر این دانش آموز می گوید بنده در این ایام نزدیک عید با گرفتاری دنبال درمان پسرم هستم، در همین حال برخی با ایجاد فشار سعی بر گرفتن رضایت دارند !

متاسفانه به دلیل مسائل مالی این دانش آموز هنوز در بیمارستان بستری نشده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث دانش آموز ضرب و شتم معلم منبع جنجال عکس چهارشنبه سوری فیلم حادثه تهران چهارشنبه سوری تهران مرگبار دستگیر شد پرونده ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۳۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی

به گزارش خبرگزاری مهر، نقی سیاهکالی مرادی در بازدید از آموزش عملی میدان تیر دانش آموزان استان قزوین در تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: امسال در راستای بخش عملی درس آمادگی دفاعی بیش از ۱۰ هزار دانش آموز دختر و پسر استان در میدان تیر حضور پیدا خواهند کرد و آموزش نظامی خواهند دید.

وی افزود: این آمار ۶ هزار دانش آموز پسر است که آموزش خود را در میدان تیر تیپ ۸۲ سپاه استان خواهند دید و همچنین ۴ هزار دانش آموز دختر که در سالن‌های شبیه سازی سلاح آموزش خواهند دید.

این مسؤول تاکید کرد: در کنار آموزش نظامی با حضور مربیان مجرب، آموزش‌های اعتقادی و بصیرتی نیز برای دانش آموزان صورت می‌گیرد.

کد خبر 6088016

دیگر خبرها

  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • آمریکا شریک جرم صهیونیست‌ها است
  • شرکت بیش از ۲ هزار دانش آموز قشمی در طرح قرآنی مسطورا
  • جشن تکلیف دختران دانش آموز همدانی
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد