Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-28@15:59:31 GMT

اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۳۲۷۶

سرهنگ پاسدار حسین نیسی زاده فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شوشتر ضمن تبریک فرارسیدن ولادت بزرگ مرد عالم مولای متقیان حضرت علی (ع) در سخنانی به تشریح اعزام کاروانهای راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور پرداختند،ایشان حرکت بزرگ وعظیم راهیان نور را تجلی حضور حماسی وانقلابی دوستداران انقلاب وشهیدان دانسته اند وخاطرنشان کردند که ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس برای حفطظ وحراست ازاسلام ودین با اتکا به جوانان غیور وشجاع خود در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستاده ورزمندگان عزیز ما با قطره قطره خون خود از عزت وشرف این آب وخاک دفاع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه شوشتر در ادامه خطاب به جوانان ونوجوانان وهمه نسلهای که جنگ را تجربه نکردند افزودند که شناخت راه ومنش شهیدان وسختیهای آنها را ما باید با دیدار از مناطق عملیاتی حس کنیم که آن دلیر مردان وحماسه سازان در دفاع ازایران اسلامی چه بسا اکثرا رزمندگان هم مانند ارباب خود بالبهای تشنه به شهادت رسیدند،ایشان در پایان همگان را به پیروی از خط شهیدان وحمایت از ولایت فقیه دعوت واز زحمات فرمانده حوزه سه شهری امام رضا (ع) وهمه کسانی که در برگزاری اردوهای راهیان نوربا این ناحیه همکاری میکنند تقدیر وتشکر نمودند.وآرزوی توفیق وسلامتی برای همه ملت شریف ایران در سال جدید از درگاه خداوند مسلت نمودند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۳۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی سومار تفحص شد

به گزارش خبرنگار مهر، در شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) پیکر مطهر این شهید دوران دفاع مقدس توسط همرزمانش در تیپ ۷۱ پادگان ابوذر سرپل ذهاب تفحص شد.

مرزداران تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه نزاجا مستقر در نوار مرزی غرب کشور در حین گشت زنی و اجرای کمین در پایگاه‌های مرزی، پیکر مطهر این شهید را پیدا کرده‌اند.

گفتنی است، پیکر مطهر این شهید دوران دفاع مقدس از رزمندگان قرارگاه لشکر ۲۱ حمزه نیروی زمینی ارتش بعد از ادای احترامات نظامی جهت شناسایی تحویل ستاد تفحص داده می‌شود.

کد خبر 6063213

دیگر خبرها

  • خون شهدای مدافع حرم رژیم صهیونیستی را به نقطه پایانی می‌رساند
  • اعزام بیش از ۱۳۰۰ کاروان سلامت به مناطق محروم روستایی
  • آیا همه رزمنده‌ها روزه می‌گرفتند؟
  • بازدیدعیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق کشور
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق
  • راهیان نور ابزار تبیین دوران دفاع مقدس است
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • پیکر شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی سومار تفحص شد
  • بازدید ۵۰ هزار زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام
  • بیش از ۵۰ هزار نفر زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید کردند