Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-24@08:59:29 GMT

راهیان نور به عنوان باب الهی مفتوح در جامعه است

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۳۳۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری امروز در نشست فعالان مردمی راهیان نور که در ستاد مرکزی راهیان نور برگزار شد، اظهار داشت: اقدامات و عملکرد فعالان مردمی راهیان نور بیانگر چشم‌انداز جدید در این حوزه است.

وی با ابراز خرسندی و رضایت بخشی از اقدامات مردمی انجام شده در جهت توسعه و اثرگذاری هرچه بیشتر راهیان نور ، بیان کرد: مردم باید در جریان کامل خدمات ارائه شده و صورت گرفته در زمینه بخش‌های مختلف راهیان نور قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این‌که مردم احتیاج به امید دارند و اقدامات حوزه راهیان نور سبب امیدواری آنها می‌شود، افزود: سازمان صداوسیمای خوزستان باید به گزارش دهی اقدامات راهیان نور ورود پیدا کند.

 

وی با شکرگزاری خداوند به پاس اقدامات انجام شده در زمینه راهیان نور، گفت: سال‌ ب ه‌سال آمار و ارقام حوزه‍‌های مختلف راهیان نور به‌صورت تصاعدی روند افزایشی را به همراه داشته است.

آیت‌الله موسوی جزایری با اشاره به راهیان نور به عنوان باب الهی مفتوح در جامعه، بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان با دستان خالی مبارزه می‌کردند اما امروزه به عنوان قدرت منطقه‌ای حضور داریم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: باتوجه به مقابله سنگین با وهابیت، امروزه دیگر در استان خوزستان جایگاهی ندارد و با روشنگری‌های انجام شده دیگر این دسیسه‌های نقش بر آب شده‌اند.

انتهای پیام/ ت

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۳۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی حامیان مقابله با بی حجابی و بدپوششی

به گزارش خبرنگار مهر عصر امروز جمعی از بانوان تهرانی در حمایت از اجرای طرح مقابله با بدحجابی و بدپوششی در میدان ولیعصر و میدان فلسطین تهران تجمع کردند.

حاضران در این تجمع در شعارهایی خطاب به مسؤولان دولتی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان دستگاه قضائی خواستار برخورد با پدیده بدحجابی و بی حجابی شدند.

معصومی یکی از حاضران در این تجمع به خبرنگار مهر گفت: اکثر بانوانی که امروز برای تجمع آمده‌اند خانواده شهدا و از نیروهای انقلابی هستند که خواستار اجرای حکم الهی و مقابله با بی حجابی و حرام سیاسی که حضرت آقا فرمودند هستند.

وی ادامه داد: حاضران در این تجمع از مسؤولان قوه قضائیه، دولت، وزارت کشور و شهرداری تقاضا دارند که چالش تحمیلی بی حجابی را جمع کنند زیرا این مسئله تبدیل به مسئله امنیتی شده و امنیت اخلاقی شهر ما به خطر افتاده است.

این فرزند شهید افزود: چنین وضع ظاهری در حوزه پوشش و بی حجابی زیبنده شهری که ۲۴ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است نیست و همه این خانواده شهدا خواستار این هستند که این وضعیت سامان یابد.

وی ادامه داد: مسئله بعدی که خواست این افراد هست، حمایت از اجرای طرح نور فراجاست است که قوه قضائیه و مجلس و نماینده‌ها باید از این طرح حمایت کنند و از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم که از روز شنبه برای اجرای این طرح ورود کرده تشکر می‌کنیم.

وی گفت: ترک فعل دستگاه‌های ۲۶ گانه باعث شده است که حتی امرین به معروف که یک فریضه الهی را اجرا می‌کردند دیگر جرأت اجرای این فریضه را نداشته باشند.

کد خبر 6085880 سيد اسد رجبی

دیگر خبرها

  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی خوزستان به ۷۰ درصد رسید
  • تثبیت سند مالکیت بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی خوزستان
  • تثبیت سند مالکیت بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی در خوزستان
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است
  • تجمع مردمی حامیان مقابله با بی حجابی و بدپوششی
  • لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است