Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@20:02:24 GMT

واکنش قاسمی به خبر هک تلفن برخی مقامات صهیونیست

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۳۳۸۸

واکنش قاسمی به خبر هک تلفن برخی مقامات صهیونیست

به گزارش جهان نيوز، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پاسخ به سوالی در خصوص خبر هک تلفن همراه برخی از مقامات رژیم صهیونیستی و ادعای نقش کشورمان در آن گفت: مقامات این رژیم به فرافکنی و دروغ پردازی های روزمره عادتی دیرینه دارند؛ این رژیم و مقامات آمریکا از سر خصومت، کینه توزی و ترویج ایران هراسی، به تعبیر خود آنها درصدد اعمال فشار حداکثری به صور گوناگون علیه ایران هستند و تلاش دارند در این جنگ روانی از پیش شکست خورده، با ساخت و پرداخت انواع سخنان بی ربط در ایجاد  یک فضای روانی علیه کشورمان اهداف خاص خود را دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قاسمی افزود: آنان علاوه بر تولید دروغ، سعی دارند با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی، هر اتفاقی در جهان را ناشیانه به ایران مربوط کنند؛ البته بی هیچ تردیدی، ایرانیان در حوزه های متنوع فن آوری، با اتکای به جوانان، از توانمندیهای بی بدیل و غیر قابل تصوری برخوردارند، ولی این توانمندی ها صرفا به منظور رفع نیازهای داخلی و در جهت ارتقا جایگاه علمی این سرزمین و کاهش و قطع وابستگی های علمی و فن آوری به دیگران صورت می پذیرد.

وی همچنین ضمن تکذیب ادعای نقش ایران در هک سیستم های پارلمان استرالیا نیز اظهار داشت: بی شک این دروغ نیز بخش دیگری از همان جنگ روانی است که بر علیه توانمندی های مشروع ایران حوزه فن آوری صورت می پذیرد تا با طرح این توانمندی ها بعنوان یک تهدید، از پیشرفت و تقویت این توانمندی های علمی و بومی ممانعت به عمل آورند؛ تصور و خیال باطلی که همچون همیشه به عنوان آرزویی دست نایافتنی، تنها موجب خشم و عصبانیت آنان خواهد بود.

منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۳۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که همچنان تحولات واکنش قانونی و به حق ایران علیه رژیم صهیونیستی در نتیجه جنایت این رژیم در حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق و ترور شماری از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند.

حماس اعلام کرد: ما از یک سو از اقدام جمهوری اسلامی قدردانی می‌کنیم و از سوی دیگر موضع جانبدارانه غرب در حمایت فوری از رژیم اشغالگر را محکوم می‌نمائیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: این موضع جانبدارانه در حالی است که غرب همچنان در برابر نسل‌کشی جمعی مردم غزه و آزار ملت ما در قدس و کرانه باختری و شکنجه اسیران ما در زندان‌های اشغالگران سکوت اختیار کرده است.

جنبش حماس تاکید کرد: واکنش جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد که زمان عربده‌کشی دلخواه و بدون حساب وکتاب و مجازات رژیم صهیونیستی پایان یافته است و همراه آن خیال‌بافی‌های تکیه بر آن نیز پایان گرفته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: جنبش حماس بر دعوت خود از امت عرب، امت اسلام، نیروهای منطقه و آزادگان جهان برای تداوم حمایت از ملت فلسطین در نبرد بزرگ طوفان الاقصی برای آزادی سرزمین و مقدسات خود تاکید می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادعای آسیب‌دیدن نیروگاه دیمونا در حمله ایران علیه رژیم صهیونیستی کذب و عملیات روانی است
  • نشست مجازی مقام‌های آمریکایی و صهیونیست درباره حمله به رفح
  • واکنش حماس به توطئه صهیونیست‌ها برای تعطیلی «آنروا» در غزه
  • طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد | افشاگری در خصوص به هم ریختن تصورات تل آویو
  • اسرائیل اگر با مردم غزه برخورد انسانی داشته، ۹۹ درصد موشک‌های ما را هم توانسته رهگیری کند
  • حماس: واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است
  • هشدار معاون فرماندهی کل قوا به اسرائیل: توانمندی‌هایی داریم که اگر اتفاقی برای کشور بیفتد حتما از آن استفاده می‌کنیم
  • ایران هرگونه تعرض به منافعش را پاسخ خواهد داد/ تشکیل پرونده قضایی علیه مقامات رژیم صهیونیستی
  • وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی: پیش از هرگونه حمله باید خوب فکر کنیم/ ایران به حمله ما واکنش نشان خواهد داد
  • واکنش کاربران به برخی از لاف‌زدن‌های جدید صهیونیست‌ها