Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:51:56 GMT

حوادث چهارشنبه سوری در اصفهان حدود 50 درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۳۴۷۱

حوادث چهارشنبه سوری در اصفهان حدود 50 درصد کاهش یافت

اصفهان- ایرنا - رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان از کاهش حدود 50 درصدی حوادث چهارشنبه سوری در این استان نسبت به سال گذشته خبر داد.

غفور راستین روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سال گذشته 91 نفر در این ارتباط مجروح شدند که این آمار از ابتدای اسفند امسال تا سه شنبه شب به 53 نفر کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی مجموع افراد حادثه دیده مرتبط با چهارشنبه سوری امسال که توسط اورژانس اصفهان خدمات رسانی شد را 34 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد چهار مورد در بیمارستان بستری و 30 مورد بصورت سرپایی درمان شدند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان اضافه کرد: سه نفر از حادثه دیدگان به دلیل سوختگی در بیمارستان امام سوی کاظم ( سوانح سوختگی) اصفهان بستری شدند که 2 نفر از شهرستان کاشان و یک نفر از شهرستان فلاورجان هستند.
وی تصریح کرد : یک نفر از شهر وزوان از توابع شهرستان شاهین شهر و میمه نیز به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه چشم در بیمارستان فیض اصفهان بستری شد.
راستین با بیان این که خوشبختانه شهرستان اصفهان در پایان امسال چهارشنبه شب آرامی را پشت سر گذاشت، اظهارداشت: هیچ مورد مجروح و مصدوم مرتبط با چهارشنبه سوری در شهرستان اصفهان به ثبت نرسید.
وی افزایش آگاهی مردم در پی ارائه نکات آموزشی به شهروندان از سوی نهادهای خدمات رسان از جمله اورژانس و دانشگاه علوم پزشکی و فعالیت خوب رسانه ها در آگاهی بخشی به جامعه نسبت به خطرات و عواقب ساخت و استفاده از مواد محترقه در چهارشنبه سوری را از جمله دلایل کاهش این حوادث بیان کرد.
/6026/2093/۷۱۳۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي اورژانس چهارشنبه سوري اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۳۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت افغانی به تومان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت افغانی افغانستان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۸۹۸ تومان است که نسبت به روز گذشته ۶ تومان (۰.۶۶ درصد) کاهش یافته است. هر واحد افغانی افغانستان، روز گذشته با قیمت ۹۰۴ تومان معامله می‌شد.

امروز افغانی افغانستان در بازار آزاد بر خلاف رشد قبلی با کاهش قیمت روبرو بوده است، بطوری که افغانی افغانستان که در بازار آزاد دیروز به ۹۰۴ تومان رسیده بود.

امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۶ تومانی (۰.۶۷ درصد) به ۸۹۸ رسید. بالاترین قیمت افغانی افغانستان در ۲۴ ساعت گذشته ۸۹۹ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۸۹۸ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی افغانی افغانستان نسبت به هفته گذشته ۲.۳۹ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد افغانی افغانستان در شش ماه گذشته حدود ۲۸.۴۷ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت افغانی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • کدام کارکنان تسلا اخراج شدند؟
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • قیمت افغانی به تومان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • کاهش حوادث کار در خراسان رضوی
  • مشارکت ۴۳ درصدی خراسان رضوی در حوزه اشتغال
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند