Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه گفت همه گزینه‌ها برای برکنار کردن نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا بررسی شده است. ترامپ در نشستی خبری در کاخ سفید گفت: همه گزینه‌ها بر روی میز است. آنچه که در ونزوئلا اتفاق می‌افتد، بدهی، تخریب و گرسنگی شرم آور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست با حضور ژاییر بولسونارو، رئیس جمهور برزیل برگزار شد که وی نیز از کارزار اعمال فشار آمریکا علیه رئیس جمهور ونزوئلا حمایت کرد.

آمریکا و پنجاه کشور دیگر از جلمه برزیل خوان گوایدو، رئیس پارلمان ونزوئلا را به عنوان رئیس جمهور موقت این کشور به رسمیت شناخته اند. واشنگتن با هدف افزایش فشار بر ونزوئلا تحریم‌های اقتصادی را علیه این کشور اعمال کرده است. از جمله این تحریم‌ها در حوزه نفتی است که صادرات آن برای اقتصاد این کشور حیاتی است و قرار است از بیست و هشتم آوریل اجرایی شود. وزارت خزانه داری آمریکا هم روز سه شنبه از اعمال تحریم‌های جدید خبر داد. این تحریم‌ها علیه شرکت معدنی دولتی مینرون ونزوئلا و رئیس آن اعمال شده است.

کاخ سفید شب گذشته اعلام کرد دونالد ترامپ بحران ونزوئلا را روز جمعه در اقامتگاه شخصی خود در فلوریدا با سران شماری از کشور‌های حوزه کارائیب از جمله باهاماس، جمهوری دومینیکن، هائیتی، جامائیکا و سنت لوئیس مطرح خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ونزوئلا آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۳۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بار دیگر دادگاهی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی ان ان، محاکمه رئیس جمهور سابق آمریکا به اتهام پرداخت حق السکوت، آغاز شد.

جلسه محاکمه «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا روز سه شنبه به اتهام پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های غیراخلاقی در نیویورک درحال برگزاری است.

این جلسه دادگاه با وجود درخواست‌های متعدد بر پایه استدلال‌های حقوقی برای تأخیر یا لغو دادگاه و باوجود همه اتهام زنی ها علیه قاضی و مسئولان دادگاه، با انتخاب هیئت منصفه آغاز شد.

طبق قانون رئیس جمهور سابق آمریکا در این دادگاه که به دلیل اتهام به ارتکاب جرایم قضایی محاکمه می شود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6080119

دیگر خبرها

  • تل آویو حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می افتد
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • رویترز: بایدن تحریم نفتی را از لیست گزینه‌های پاسخ به ایران خط زده است
  • مادورو: نتانیاهو دیوانه نازی، هرج و مرج ایجاد می‌کند
  • هشدار مادورو درباره جنگ افروزی رژیم صهیونیستی در منطقه
  • هشدار مادورو نسبت به ماجراجویی جدید نتانیاهو علیه ایران
  • هشدار مادورو نسبت به ماجراجویی جدید «نتانیاهو دیوانه» علیه ایران
  • ترامپ هم رئیس‌جمهور بود ایران به رژیم صهیونیستی حمله می‌کرد
  • ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نشان‌دهنده ضعف آمریکا بود