Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه ۲۳ امامزاده و بقعه متبرکه شاخص استان میزبان طرح آرامش بهاری در ایام نوروز ۹۸ هستند گفت: این طرح از اول فروردین ماه سال آینده آغاز و تا نیمه فروردین میزبان مسافران و گردشگران است.

«حجت الاسلام حسن امیری» امروز(چهارشنبه ۲۹ اسفند) با اشاره به برگزاری طرح آرامش بهاری در ۲۳ امامزاده و بقعه شاخص استان، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: این طرح از اول فروردین ماه سال آینده آغاز و تا نیمه فروردین میزبان مسافران و گردشگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از آمادگی همه بقاع متبرکه و امامزادگان استان برای استقبال از زائران نوروزی خبر داد و افزود: توسعه و تجهیز اماکن مذهبی استان می تواند به ارتقای توریسم مذهبی کمک کند.

 

وی با اشاره به برپایی غرفه های مختلف در طرح آرامش بهاری، اظهار کرد: پرسش و پاسخ مذهبی، رفع شبهات دینی، غرفه کودک و نوجوان، برگزاری مسابقات کتابخوانی، ویژه برنامه های تحویل سال نو و اقامه نماز جماعت از شاخص ترین برنامه های این طرح در جوار امامزادگان و بقعه متبرکه شاخص استان است.

 

حجت الاسلام امیری با بیان اینکه در برخی از بقاع شاخص استان نیز خیمه های معرفت در ایام نوروز برپاست، تصریح کرد: امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (سلام الله علیها) شهرکرد، عزیزالله شهر کیان، سید بهاءالدین محمد شیخ شبان، باباپیراحمد بن، سید علی اکبر شهر نافچ، محمد ابن علی منجرمویی لردگان، سید محمد بارده و سید محمد در غرب شهرکرد میزبانان خیمه های معرفت هستند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از فعالیت مبلغان بومی استان و اعزامی از قم در خیمه های معرفت استان خبر داد و خاطرنشان کرد: تبیین معارف اسلامی و سبک و زندگی اسلامی و ترویج فرهنگ وقف توسط 25 مبلغ از برنامه های طرح آرامش بهاری در استان است.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شبستان دیدار با مراجع چهارشنبه سوری خبرگزاری مراسم اعتکاف مراجع ایام نوروز اعتکاف حوادث چهارشنبه سوری طرح آرامش بهاری آرامش بهاری ارتقای معرفت دینی خیمه های معرفت خیمه معرفت چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۳۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری

(تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری

دیگر خبرها

  • تصاویر بارش برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان | میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود + ویدئو
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • بارش بهاری و طراوت طبیعت
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • تورم نقطه‌ای فروردین به ۳۰.۹ رسید
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی