Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@00:43:01 GMT

مسافران مست هواپیما را به رینگ بوکس تبدیل کردند! +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۳۵۵۴

مسافران مست هواپیما را به رینگ بوکس تبدیل کردند! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه درگیری مسافران در داخل یک هواپیمای خطوط مسافربری اسکاتلند را به تصویر می‌کشد. این درگیری در یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت رایان ایر که از گلاسکوی اسکاتلند به مقصد جزیره تنریف اسپانیا پرواز می‌کرد، رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عامل اصلی نزاع یک مسافر زن بود که در حالی که کفشی به پا نداشت قصد داشت از سریس بهداشتی هواپیما استفاده کند. این درگیری هنگامی رخ داد که هواپیما در آسمان در پرواز بود.

ویدئوی که توسط یکی از مسافران و با کمک تلفن همراه تهیه شده است چند مسافر را در حالی که به سمت یکدیگر مشت پرتاب می‌کنند و هواپیما را تبدیل به رینگ بوکس کرده‌اند نشان می‌دهد. در این ویدئو صدای زن مهماندار هواپیما شنیده می‌شود که در حالی که فریاد می‌زند، تلاش می‌کند تا مسافران را از یکدیگر جدا کند. این درگیری دقایقی پس از برخاستن هواپیما به آسمان در ساعت ۶.۱۰ دقیقه صبح روز شنبه و در مقابل چشمان وحشت زده زنان و کودکان رخ داد.

شدت درگیری آنقدر زیاد بود که پس از فرود هواپیما بر روی کف کابین مسافران و درب‌های هواپیما لکه‌های خون دیده می‌شد. بنا بر گفته " بن واردروپ"، فردی که این ویدئو را تهیه کرد عامل درگیری یک مسافر زن بود که در حالی که کفشی به پا نداشت قصد داشت از توالت هواپیما استفاده کند.

او در توضیحی در این باره گفت: "این درگیری به دلیل نپوشیدن کفش توسط زنی که قصد داشت از توالت هواپیما استفاده کند رخ داد. یکی از مسافران مرد که به دلیل مصرف مشروبات الکلی بسیار مست بود از رفتن این زن به توالت ممانعت به عمل آورد و در ادامه درگیری شدیدی بین این مسافر مرد و نامزد زن جوان رخ داد. هنگامی که هواپیما فرود آمد هر دو نفر در حالی که بسیار مست بودند با یکدیگر به شدت درگیر شدند."

در ادامه و پس از فرود هواپیما پلیس محلی اسپانیا اقدام به بازداشت دو مسافر مرد کرد. سخنگوی شرکت هواپیمایی رایان ایر نیز در این باره گفت: "خدمه پرواز از پلیس فرودگاه خواستند تا دو مسافر مرد را که با یکدیگر درگیر شده بودند بازداشت کنند. هر دو مسافر توسط پلیس بازداشت و به اداره پلیس محلی منتقل شدند.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که یک مسافر مست موجب آشوب و بی نظمی در داخل یک هواپیمای مسافربری می‌شوند. پیش‌تر نیز درگیری یک مسافر مست با مسافران در داخل یکی از هواپیما‌های خطوط هوایی استرالیا موجب ایجاد بی نظمی در حین پرواز و در نتیجه فرود اضطراری هواپیما شد. این درگیری در پرواز TR ۷ یک فروند هواپیمای مسافربری که از گولد کست استرالیا به مقصد سنگاپور پرواز می‌کرد رخ داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

مسافر مست هواپیما را بهم ریخت!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استرالیا وحشتناک ترین ها حوادث هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۳۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی

به گزارش جام جم آنلاین، جعفر یازرلو اظهار کرد: ضمن عرض پوزش از مسافران محترم به‌دلیل مشکلات ناشی از ابطال یا تاخیر برخی پروازها، به اطلاع می‌رساند با هماهنگی‌های انجام‌شده محدودیت عملیاتی اعمال‌ شده در فرودگاه‌ ها برطرف و شرکت‌های هواپیمایی مجاز به انجام پروازهای برنامه‌ریزی‌شده هستند.

وی خاطرنشان کرد: مسافران محترم می‌توانند جهت آگاهی از زمان دقیق پرواز خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا پرواز در تماس بوده یا به پیامک‌های ارسالی از شرکت هواپیمایی توجه کنند.

همچنین رضا کارگر -مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها- اعلام کرد: تمام پروازهای فرودگاه مهرآباد به حالت بازگشت. اما همچنان از مسافران تقاضا می‌شود، پیش از عزیمت به فرودگاه از اطلاعات پرواز را چک کنند.

ساعاتی پیش با شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان، پرواز برخی از فرودگاه‌ها از جمله مهرآباد تهران با تعلیق مواجه شد.

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه‌های کشور به حالت عادی 
  • بازگشت پرواز های فرودگاه‌ های کشور به حالت عادی
  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • توقف پروازهای دبی؛ مسافر پیش‌از عزیمت به فروگاه پروازها را چک کند
  • چه اقداماتی قبل از پرواز و در فرودگاه باید انجام داد؟
  • سیل و طوفان امارات نتیجه بارورسازی ابرها بود؟ + عکس
  • پرواز هواپیمای آمریکایی بر فراز تنگه تایوان و واکنش سریع چین
  • خدمات تشریفات فرودگاه در پرواز تهران به استانبول