Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالار قاسمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: این مسابقات با مشارکت خانه ریاضیات کرج ، دانشگاه خوارزمی و اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش البرز در پژوهشسرای معلم ناحیه یک کرج اجرایی شد.
وی با اشاره به اینکه 350 دانش آموز در این دوره از مسابقات 2 روزه شرکت کردند، یادآورشد: دانش آموزان پایه های چهارم تا هفتم ابتدایی و پایه های هشتم تا یازدهم دوره متوسطه هر کدام در گروه های جداگانه به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: 2 تیم کشوری از بین دانش آموزان برگزیده در این مسابقات مجاز به شرکت در مرحله جهانی مسابقه ریاضی تورنمنت شهرها خواهد شد.
قاسمی با بیان اینکه تمام مسابقات سالانه ی خانه های ریاضیات کشور در گروه های سه نفره دانش آموزی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این مسابقات با هدف افزایش روحیه کار گروهی، هم افزایی و انگیزش، یادگیری مشارکتی، رشد هوش اجتماعی، یادگیری اکتشافی و نوآوری عملیاتی می شوند.
وی گفت: دراین مسابقات نه تنها مشورت ممنوع نیست بلکه خود عاملی است که از طریق به کار بردن خلاقانه ی آموخته ها در شرایط جدید هر مسئله، به این سنجش عملکردی، جنبه ی آموزشی می بخشد و حتی می توان از این الگوهای نوین منطبق بر استانداردهای آموزشی و تربیتی، برای هدایت و پرورش موثر استعدادهای دانش آموزان برتر در آموزش و پرورش بهره گرفت.
وی اضافه کرد: به لحاظ موضوعی نیز عمده سئوالات این مسابقات به کاربردهای ریاضیات در علوم مهندسی، صنعت، پزشکی، هنر و زندگی روزمره مرتبط هستند.
قاسمی ادامه داد: مرحله جهانی مسابقه گروهی بین المللی A-lympiad ریاضی زیر نظر موسسه فرودنتال دانشگاه اوترخت هلند و همچنین سطح پیشرفته مسابقه گروهی بین المللی ریاضی تورنمنت شهرها زیر نظر آکادمی علوم روسیه برگزار می شود.
وی تاکید کرد: 6دانش آموز به مرحله جهانی این مسابقات راه پیدا می کند.
استان البرز 460 هزار دانش آموز دارد.
2819/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آموزش و پرورش دانش آموز دانش آموزان روسیه معلم 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۳۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ در این دوره از مسابقات که تعداد ۹۶ نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه از سراسر استان با نیاز‌های ویژه حضور داشتند.
در رشته‌های انشای نماز، قرائت قرآن، احکام و اذان و نهج‌البلاغه بصورت کتبی و عملی در دو بخش خواهران و برادران با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان این دوره از مسابقات به مرحله کشوری در مرداد ماه برگزار می‌شود راه خواهند یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راه اندازی هنرستان‌های جوار صنعت سرعت می‌گیرد
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش‌آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • رقابت دانش آموزان خرامه‌ای در مسابقات قرآنی
  • اجرای طرح «انتخاب مسیر زندگی» در البرز
  • دوره یکسان سازی داوران دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در قم
  • آغاز مسابقات قرآن دانش‌آموزان در ۱۴ منطقه فارس