Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-18@18:19:27 GMT

پایان یک معافیت پرحاشیه سربازی

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۳۶۳۵

سردار موسی کمالی در گفت وگو با ایسنا، گفت: همانطور که پیش از این اعلام شده بود، ثبت نام جریمه ریالی سربازی برای مشمولانی که تا پایان سال ۹۷ دارای حداقل هشت سال غیبت بودند تا پایان ساعت کاری آخرین روز سال ۹۷ انجام شد و با پایان آن، اجرای این طرح متوقف شد.

وی با بیان اینکه طرح جریمه ریالی سربازی در سال ۹۸ اجرا نخواهد شد، گفت: افرادی که تا پایان سال ۹۷ ثبت نام اولیه را انجام داده اند می‌توانند در ابتدای سال ۹۸ مراحل باقی مانده از ثبت نام خود را طی کنند و دیگر افرادی که اقدامی انجام ندادهاند باید هرچه سریع‌تر وضعیت سربازی خود را مشخص کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمالی با اشاره به مواردی نظیر نقص مدارک و … در پرونده متقاضیان گفت: این افراد با هماهنگی‌های صورت گرفته می‌توانند حداکثر تا پایان روزکاری سه شنبه بیستم فروردین سال ۹۸ نسبت به تکمیل مدارک و ثبت درخواست خود از طریق دفاتر پلیس +۱۰ اقدام کنند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح درباره افرادی که ثبت نامشان به دلیل ازدحام جمعیت و شلوغی دفاتر پلیس به‌علاوه ۱۰ به طورکامل انجام نشده است، گفت: ما قبلاً به متقاضیان هشدار داده بودیم که ثبت نام خود را به روزهای پایانی سال موکول نکنند، اما با این وجود برخی در روزهای پایانی برای ثبت نام اقدام کردند که ثبت نام اولیه این افراد انجام شده و ما اطلاعات مربوط به این افراد را در اختیار داریم و همانطور که گفتم تنها این افراد می‌توانند در روزهای آغازین سال ۹۸ ثبت نام خود را تکمیل کنند.

کمالی با تاکید بر اینکه طرح جریمه ریالی سربازی در سال آینده اجرایی نخواهد شد، افزود: لازم است مشمولان غایب سربازی، تعیین تکلیف وضعیت سربازی خود را در سال آینده جزو اولویت‌های اصلی خود قراردهند تا دچار مشکلات و محدودیت‌های قانونی ناشی از غیبت‌های سربازی نشوند.

وی درباره اینکه چرا طرح جریمه ریالی سربازی در سال آینده متوقف شد؟ نیز گفت: در بررسی‌هایی که انجام دادیم، مشخص شد که اجرای این طرح هم باعث ایجاد حس تبعیض در میان سربازان در حال خدمت شده و هم متأسفانه در سال‌های اخیر سبب افزایش غیبت از سربازی شده بود، چرا که بسیاری از مشمولان به امید بهره مندی از این طرح در سال‌های آینده وارد غیبت شده و تکلیف سربازی خود را مشخص نکرده بودند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۳۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالعات طرح جامع منطقه آزاد تجاری مهران به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مدیر اجرایی منطقه آزاد مهران گفت: در بین هفت منطقه جدید آزادی که در کشور فعالیتشان آغاز شده منطقه آزاد مهران مطالعات طرح جامع آن بعنوان اولین منطقه به شورای پژوهشی دبیرخانه مناطق آزاد کشور ارسال شده و در اردیبهشت ماه این شورا برگزار می شود.

رحیمی اضافه کرد: پیش بینی می شود تا خرداد ماه این طرح جامع در شورای عالی به تصویب برسد و بعنوان یکی از فرآیند های لازم برای فعالیت رسمی منطقه آزاد انجام شود.

وی به تامین زیرساخت های این منطقه آزاد اشاره کرد و یادآور شد: با بخش خصوصی جلسه ای برگزار شده که قسمتی از کار را از طریق بخش خصوصی انجام دهیم.

رحیمی از اقدامات انجام شده برای جذب سرمایه گذار در این منطقه آزاد تجاری خبر داد و گفت: یکی از بزرگترین سرمایه گذاری هایی که شاهد آن خواهیم بود حضور هلدینگ خلیج فارس و ایجاد پارک پلی‌پروپیلن است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کم اطلاعی ناشران و ممیزان مهمترین دلایل عدم معافیت مالیاتی است
  • تلاش نمایندگان مجلس آمریکا برای لغو معافیت 10 میلیارد دلاری ایران
  • (ویدئو) لغو معافیت ۱۰ میلیارد دلاری ایران؟!
  • مطالعات طرح جامع منطقه آزاد تجاری مهران به پایان رسید
  • پليس شهرستان رودبارجنوب به آدم ربايي دو پسر جوان پايان داد
  • پایان آدم ربایی ۲ پسر جوان در رودبارجنوب
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • پایان آدم ربایی دو پسر جوان در رودبارجنوب
  • خبر مهم برای سربازان و کسانی که کارت پایان خدمت ندارند !
  • بهترین موسسه انجام پایان نامه در تهران