Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در مراسم آغاز طرح نوروزی فرماندهی انتظامی تهران و بازدید میدانی از یگان های نمونه که صبح امروز (چهارشنبه) در میدان آزادی برگزار شد اظهار کرد: امروز توانسته ایم بهترین امنیت را برای مردم پایتخت به ارمغان بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود افزایش جرم در دنیا، کشور ایران رتبه آخر آخر افزایش جرم را دارد که توانسته ایم در این بخش اقدامات خوب و تاثیر گذاری را انجام دهیم.

وی در ادامه بیان کرد: روزانه بالغ بر ۱۷ هزار نفر به یگان های مختلف پلیس مراجعه می کنند و بالغ بر یک میلیون و ۳۴۵ هزار پرونده در موضوعات مختلف تشکیل دادیم.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۳۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و توقیف بزرگترین محموله مواد مخدر شیشه در پایتخت

رئیس پلیس تهران بزرگ از کشف و توقیف ۳۱۴۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر از جمله محموله یک هزار کیلوگرمی شیشه به عنوان بزرگترین محموله کشف شده در پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار عباسعلی محمدیان در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای پلیس مواد مخدر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دغدغه بسیاری از شهروندان این بود که پلیس اگر به یک موضوع خاص در کف خیابان بپردازد شاید در موارد دیگر نتواند کارش را پیش ببرد اما امروز می‌بینیم پلیس در حوزه مقابله با قاچاق مواد مخدر نیز عملکرد مناسبی دارد.

وی با بیان اینکه یک هزار کیلوگرم از این مواد که تاکنون بزرگترین محموله کشف شده شیشه بود هم از یک تریلی که منشأ آن خارج از کشور بود، کشف و توقیف شد، افزود: این محموله قرار بود در تهران پخش شود اما همکاران ما در تعطیلات نوروز با زحمات شبانه روزی و همکاری دستگاه قضا این محموله را توقیف کردند.

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به اینکه پلیس تمام ۷۰۰ مأموریت خود را به صورت شبانه‌روزی از نقطه صفر مرزی تا مرکز شهرها انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: اولویت ما جلوگیری از توزیع مواد مخدر است و دستگیری سه هزار و ۲۰۰ خرده فروش و حامل مواد مخدر را نیز داشته‌ایم.

سردار محمدیان اضافه کرد: سال گذشته بیش از ۲۰ درصد افزایش کشف در حوزه مواد مخدر داشتیم و امسال نیز در این بخش شروع خوبی داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه مجرمان تحت رصد پلیس هستند، ادامه داد: یک کار پیچیده پلیسی طی سه تا چهار ماه انجام شد تا این تریلی حامل شیشه توقیف شود ضمن اینکه سه نفر در این رابطه دستگیر شدند.

رئیس پلیس تهران بزرگ تاکید کرد: محموله شیشه این تریلی با پوشش سنگ معدن و در پوشش ظاهری متفاوت حمل شده بود، که توسط پلیس مواد مخدر پایتخت محموله کشف و توقیف شد.

کد خبر 745119

دیگر خبرها

  • آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی
  • اعمال قانون روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها
  • روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها اعمال قانون شده است
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟
  • افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز
  • کشف و توقیف بزرگترین محموله مواد مخدر شیشه در پایتخت
  • ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت
  • وقوع تیراندازی با سلاح شکاری در گرمسار/ضارب دستگیر شد
  • افزایش تصادفات منجر به فوت موتورسواران در تهران