Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن تقی پور، رئیس اداره امور قرآنی استان، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: با توجه استقبال قرآنیان، ثبت‌‌نام چهاردهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان تا هفتم فروردین‌ماه ۹۸ تمدید شد.
وی افزود: چهاردهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در رشته‌های حفظ ۱۰ و ۲۰ جزء و کل قرآن به همت سازمان دارالقرآن الکریم کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تقی پور اظهار کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌‌نام در این آزمون می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان دارالقرآن الکریم به نشانی www.telavat.ir نام‌نویسی کنند.
رئیس اداره امور قرآنی استان ادامه داد: زمان ثبت‌نام به درخواست متقاضیان این آزمون تا هفتم فروردین‌ماه تمدید شد و متقاضیان شرکت در این دوره از آزمون‌ها باید طبق زمان‌بندی پیش‌بینی شده مراحل ثبت‌‌نام را اینترنتی انجام دهند.
وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۶۹۵۶۰۴۷ یا ۰۲۱۶۶۹۵۶۰۶۸ تماس بگیرند.
تقی پور تصریح کرد: تاریخ ویرایش اطلاعات ثبت‌نام شدگان از 10 تا 17 فروردین ماه سال آینده خواهد بود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا چهارمحال و بختیاری خبرگزاری بین المللی قرآن آزمون حفظ اعطای مدرک به حافظان قرآن حافظان قرآن اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۳۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، با توجه به درخواست دانش‌آموزان و اولیاء آنان، مهلت ثبت نام در مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی که قبلاً تا ۲۸ فروردین معین شده بود، سه روز دیگر تمدید شد و تا روز ۳۱ فروردین دانش‌آموزان مهلت دارند ثبت نام خود را انجام دهند.
همچنین روز‌های ۲۹ تا ۳۱ فروردین، امکان ویرایش ثبت نام برای کسانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل کرده‌اند وجود خواهد داشت.
پس از پایان مهلت ثبت نام دانش آموزانی که ثبت نام خود را قطعی نکرده و وجه را پرداخت ننموده‌اند، از سامانه ثبت نام حذف می‌شوند.

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در نوزدهمین آزمون ارزیابی حافظان
  • تمدید مهلت نام نویسی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • تمدید ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی تا ۳۱ فروردین
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • ثبت‌نام در آزمون مدارس استعدادهای درخشان تا ۳۱ فروردین تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی تا جمعه
  • فرصت ثبت‌نام آزمون مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی تمدید شد