Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن پور رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مهاباد  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: طرح نوروزی کنترل و نظارت بهداشتی دامپزشکی این شهرستان بر بازار تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی از ۲۵ اسفند ۹۷ لغایت ۱۷ فروردین ۹۸ اجرا خواهد شد.

حسن پور افزود: این طرح با مشارکت سه گروه دامپزشکی در سطح شهرستان اجرا می‌شود، در این مدت گروه‌های دامپزشکی برکشتارگاه ها، رستوران‌های بین راهی و داخل شهر، غذاخوری‌ها و تمامی مراکز عرضه، تولید و حمل و نقل فرآورده‌های خام دامی نظارت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از عرضه کنندگان و تولیدکنندگان فرآورده‌های خام دام شهرستان می‌خواهیم ضمن رعایت اصول بهداشتی و قوانین موجود، با گروه‌های نظارت دامپزشکی همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مهاباد گفت: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق شماره‌های ۴۲۴۴۲۲۲۸ و ۴۲۴۴۲۲۲۹ این شبکه اطلاع دهند تا در کمترین زمان موضوع بررسی شود.

انتهای پیام/ه

طرح نوروزی نظارت بر دام و فرآورده‌های دامی در شهرستان مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی دامپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۳۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۵۰ تن خوراک ماهی از طریق مرز لطف آباد به ازبکستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،دکتر حامد شمس، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان در‌گز گفت: محموله حدود ۵۰ تنی خوراک آماده ماهی تولید شده در یکی از کارخانه‌های استان مرکزی از طریق مرز لطف آباد شهرستان و پس از اخذ مجوز بهداشتی قرنطینه‌ای از مبدا به مقصد کشور ازبکستان با نظارت همکار این شبکه، مستقر در پست مرزی صادر شد.

وی گفت: با توجه به اقدامات مثبت زیرساختی سازمان دامپزشکی کشور در تعیین شرایط بهداشتی برای کارخانجات مربوطه، امکان صادرات انواع فرآورده‌های خام دامی با کسب موافقت‌های لازم امکان پذیر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • امحای ۱۱۳ تن فرآورده‌های دامی غیربهداشتی در آذربایجان‌شرقی
  • صادرات ۷۵ تن خوراک آبزیان از لرستان به عراق
  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر
  • دو هزار و ۹۶۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی در لرستان معدوم شد
  • ترخیص بهداشتی ۹ میلیون تن نهاده دام وارداتی از بندر امام
  • ۴ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در زنجان معدوم شد
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • معدوم سازی بیش از ۱۶۰ هزار کیلو گرم از فرآورده‌های خام دامی در مازندران
  • صادرات ۵۰ تن خوراک ماهی از طریق مرز لطف آباد به ازبکستان