Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، گفت: طی مراسم چهارشنبه سوری در حوزه تحت پوشش این دانشگاه، 8نفر مجروح شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  فریبرز راشدی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، در خصوص آخرین وضعیت حوادث چهارشنبه سوری در حوزه استحفاظی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: 8نفر براثر استفاده از مواد محترقه و آتش، از ابتدای مراسم چهارشنبه سوری تاکنون دچار سوختگی شده اند که توسط تکنسین های مرکز فوریتهای پزشکی، خدمات درمانی لازم را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه سه نفر از حادثه دیدگان از قشر بانوان بوده اند، ادامه داد: دو بانوی 40 و 17 ساله از ناحیه دست و دختر بچه 5ساله به علت پارگی پیشانی در این مراسم دچار آسیب دیدگی شده و تحت درمان قرار گرفتند.

مسئول ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، تصریح کرد: در طی مراسم چهارشنبه سوری، 4تن از آقایان از ناحیه دست دچار سوختگی و نوجوان 13 ساله ای نیز به ترومای چشم دچار شده بود.

راشدی خاطر نشان کرد: از بین حادثه دیدگان مراسم چهارشنبه سوری یک نفر در به بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) و یک نفر دیگر نیز به بیمارستان تامین اجتماعی جهت سیر مراحل درمانی اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه در شهرهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تاکنون گزارش خاصی از حادثه یا مصدومیت افراد، گزارش نشده است، گفت: بیشتر آسیب دیدگان مربوط به پارک ملت شهرستان زاهدان بوده است.

وی تاکید کرد: آمبولانسهای سیار مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در نقاط تجمع مردم درحال گشت زنی بوده و آماده اراده خدمات لازم به آسیب دیدگان احتمالی این شب می باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۳۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سلامت در تمامی مدارس سیستان و بلوچستان

  مهدی زنگنه  گفت: باید الفبای سلامت در مدارس بیان شود و با استفاده از ظرفیت دانش آموزان در جهت ارتقاء سواد سلامت جامعه گام برداریم.

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان نیز از برگزاری ۱۷ عنوان برنامه در هفته سلامت خبر داد و گفت: سامانه پیامکی سلامت برای اولین بار در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد.

حبیب غزنوی بیان کرد: سلامت یک موضوع مهم به شمار می‌رود و حائز اهمیت است در این راستا میزان خدمات ارائه شده در حوزه بهداشت و درمان نسبت به ۲ سال گذشته در سیستان و بلوچستان ۲ برابر افزایش یافته و توسعه نظام خدمات برای سهولت کار مردم در بخش‌های بستری، جراحی، آزمایشگاهی، پاراکلینیک و سایر موارد باعث افتخار بوده و این مهم به منزله اعتماد مردم به نظام سلامت استان است.

وی با بیان اینکه باید قدردان پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های مختلف باشیم و مردم را از آن مطلع کنیم، گفت: امروز پیشرفته‌ترین جراحی‌های مغز و سایر اندام‌ها در سایر نقاط سیستان و بلوچستان انجام می‌شود؛ اگرچه نقطه ضعف‌هایی هم وجود دارد که برای رفع آنها در حال تلاش هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اظهار کرد: برای اولین بار در سیستان و بلوچستان نظام پیامکی راه اندازی شده تا مردم را به حقوقشان در حوزه بهداشت و درمان آشنا کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • بیمارستان گناباد و بجستان درانتظار ماده ۲۳،بیمارستان جدید به شهر‌های زیر۵۰ هزار نفرتعلق نمی‌گیرد
  • افزایش چشمگیر آمار سرطان در استان
  • افزایش ۵ درصدی نزاع در سال ۱۴۰۲
  • آیین افتتاح برنامه ملی سلامت خانواده و نظام ارجاع در شهر زاهدان
  • دستگاه قضا مطالبه‌گری را به رسمیت می‌شناسد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در تمامی مدارس سیستان و بلوچستان
  • افزایش طول عمر بیماران تالاسمی با دریافت خدمات درمانی مطلوب در بیمارستان های استان