Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در دیدار عصر سه شنبه، حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون با دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در اهواز، تفاهم نامه میزبانی این استان از رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی در سال ۲۰۱۹ میلادی به امضای طرفین رسید.   غلامرضا شریعتی در این جلسه با اشاره به جایگاه ویژه ورزش کشتی در بین مردم ایران و بالخصوص خوزستان گفت: تمامی مسئولان و امکانات استان را بسیج می کنیم تا میزبان شایسته ای برای جام جهانی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی خاطرنشان کرد: مردم خوزستان علاقه ویژه ای به  کشتی فرنگی دارند و امیدوارم با حضور تیم های قدرتمند خارجی و تیم ایران، شاهد مبارزات خوب و تماشاگرپسندی در این مسابقات باشیم.   حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت های استاندار خوزستان از ورزش پرافتخار کشتی کاپ قهرمانی تیم ایران در رقابت‌های بین المللی جام تختی در اندیمشک را به دکتر شریعتی اهداء کرد.افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان و مرعشیان رییس هیات کشتی خوزستان نیز در این نشست حضور داشتند.    رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی در سال ۲۰۱۹ میلادی آذرماه سال ۹۸ با حضور هشت کشور برتر دنیا برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسیج جام جهانی رقابت های جام جهانی کشتی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۴۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سید حسن خمینی: قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و کشتی فرنگی کشورمان در آسیا موجب افتخار و خوشحالی همه ایرانیان ورزش دوست است

به گزارش جماران؛ متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی بدین شرح است:

بسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای علیرضا دبیر

رییس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران

قهرمانی تیم های ملی کشتی آزاد و کشتی فرنگی کشورمان در آسیا موجب افتخار و خوشحالی همه ایرانیان ورزش دوست است. توانمندی عزیزان ورزشکار و مربیان توانا و مدیریت تیم ها از اموری است که  در این افتخارآفرینی نقش مهمی داشته است. 

با تشکر از همه فرزندان غیور کشورمان، برای آنان سربلندی در تمام عرصه ها را از خدای متعال خواستارم.

سید حسن خمینی

دیگر خبرها

  • اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در مریوان
  • سید حسن خمینی: قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و کشتی فرنگی کشورمان در آسیا موجب افتخار و خوشحالی همه ایرانیان ورزش دوست است
  • قهرمانی ایران در سی و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی آسیایی
  • رویداد مهم کشتی ایران در مریوان
  • پیام تبریک استاندار برای افتخار آفرینی فرنگی کاران ملی پوش خوزستان در آسیا
  • افتخار آفرینی فرنگی کاران خوزستان در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا
  • پدیده کشتی ایران طلا گرفت
  • تیم منتخب کشتی فرنگی ایران راهی قرقیزستان شد
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ کشتی گیران ایرانی بر روی تشک رفتند