Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز تبریزی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه سازمان غذا و دارو برای بازرسی در ایام نوروز اظهار کرد:  با توجه به کمبود نیروی که این روزها در استان البرز با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم و تعداد بالای تولیدکنندگان محصولات غذایی، آرایشی و بهداشتی در این استان رنکنیگی برای تولیدکنندگان در نظر گرفتیم تا بتوانیم بهتر به آنها رسیدگی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبریزی بیان کرد: در این دسته‌بندی شرکت‌هایی که فعالیت مناسبی دارند و به اصطلاح از نظر GNP شرایط مناسب‌تری دارند کمتر تحت نظارت قرار می‌گیرند چرا که معمولاً با مراجعه به این شرکت‌ها با شرایطی کاملاً مناسب روبرو می‌شویم پس سعی می‌کنیم بیشتر به شرکت‌هایی بپردازیم که هنوز با آیین نامه‌ها و قوانین وزارت بهداشت هماهنگ نشده‌اند یا شرکت‌هایی که پیش از این تخلفاتی داشته‌اند.

وی با اشاره به عملیاتی شدن بازرسی در نوروز ۹۸ اظهار کرد: روش باعث بهبود روند رسیدگی‌ها شده است، در ضمن صرفه‌جویی در هزینه و نیرو داریم، در کل این کار باعث می‌شود فرآیند بازرسی بهبود پیدا کند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در ایام نوروز استفاده مردم از غذاهای آماده و در کل فروش شرکت‌های بهداشتی، آرایشی و غذایی افزایش پیدا می‌کند؛ بنابراین بازرسان سازمان غذا و دارو بدون هیچ تعطیلاتی به سرکشی و بازرسی از این مراکز می‌پردازند؛ در ایام نوروز نه تنها این بازرسی‌ها لغو نمی‌شود بلکه حساسیت بیشتری پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

کمبود بازرس محیط در سازمان غذا و داروی البرز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت اخبار پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۴۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود

محسن حویزه در نشست شورای رفع موانع تولید شرکت های تابعه شهرستان که با حضور معاونین فرمانداری، جانشین دادستان شوش، روسای برخی ادارات، مدیران عامل برخی شرکت های شهرستان شوش ،کمک به رفع موانع چرخه تولید در واحدهای صنعتی شوش را مهمترین ماموریت دستگاه های متولی تولید و اشتغال در این شهرستان دانست و گفت: حفظ و تقویت چرخه تولید در شرکت های مستقر در شوش باید به عنوان اولویت در دستور کار قرار گیرد.

او می‌گوید: ماموریت اصلی همه دستگاه های زیرساختی شوش کمک به تولید، برداشتن موانع و همچنین پیگیری تسهیل گری برای پرداخت دیون واحدهای تولیدی شوش است.

حویزه با تاکید بر اینکه کارگر، اشتغال و چرخه تولید خط قرمز مدیریت این شهرستان است ادامه داد: مطالبه دستگاه های خدمت رسان از شرکت ها نباید به گونه ای پیگیری شود که به تولید و اشتغال در این شهرستان آسیب وارد کند.

 فرماندار شوش می گوید: قوانین پیرامون سیاست گذاری و فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی به طور کامل شفاف و صریح است و رعایت این قوانین توسط همه شرکت های خصوصی و دولتی مورد انتظار است.

این مقام مسئول با بیان اینکه تمام دستگاه ها به جای سنگ اندازی باید به دنبال تسهیل فعالیت واحدهای تولیدی در این شهرستان باشند گفت: بسیاری از مسایل مبتلا به واحدهای تولیدی با نگاه مسوولانه قابل گره گشایی در داخل شهرستان است و نباید مسایل کوچک منجر به اختلال در چرخه تولید در شوش شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • واحدهای تولیدی جهادگران عرصه صنعت و استاندارد هستند
  • خروج هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در بوکان از چرخه مصرف
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی الزامی شد
  • گوشت، شکر و برنج دولتی افزایش قیمت نداشته است
  • ثبت برنامه ماهانه واحد‌های تولیدی در سامانه جامع تجارت الزامی شد
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی در سامانه جامع تجارت الزامی شد
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود
  • استاندارمرکزی:مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گره‌گشایی می‌شود
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز
  •  آغاز فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد