Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:00:18 GMT

قرارگاه نوروزی پلیس در ساری راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۴۳۱۹

قرارگاه نوروزی پلیس در ساری راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران صبح چهارشنبه در مراسم راه اندازی قرارگاه نوروزی پلیس در ساری با اشاره به راه اندازی ۱۷ قرارگاه در استان اظهار داشت: در این قرارگاه‌ها، زیرساخت‌های موردنیاز تأمین شده است.

وی با تاکید بر ایمنی راه‌ها و جاده‌ها در ایام نوروز اظهار داشت: کمیته انتظامی و ترافیکی یکی از زیرمجموعه‌های ستاد سفرهای اجرایی است و حوادث ترافیکی در استان رصد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار میرفیضی با اشاره به انتظارات از بخش‌های مختلف عنوان کرد: در حوزه ترافیک نقش منابع انسانی حائز اهمیت است و باید مسئول سازی در حوزه شهرستان‌ها مشخص شود.

وی همراه سازی و همپوشانی دستگاه‌های اجرایی را در حوزه ترافیک مهم دانست و گفت: باید با همراهی دستگاه‌های مختلف نسبت به کاهش حوادث ترافیکی تلاش کنیم.

فرمانده انتظامی مازندران شناسایی نقاط حادثه خیز را امری ضروری برشمرد و گفت: در یک حادثه رانندگی بامداد امروز براثر برخورد یک دستگاه خودرو با گاردریل در محور هراز سه کشته برگذاشت.

سردار میرفیضی با بیان اینکه به طور میانگین ۶۰ درصد مصوبات شورای ترافیک در سال جاری اجرا شده است گفت: تقویت و اصلاح نقاط حادثه خیز، توسعه فرهنگ ترافیکی و رانندگی نیازمند به همکاری و مشارکت دارد.

وی با بیان اینکه ۶۰ درصد فوتی‌ها مربوط به عابران پیاده است گفت: باید نسبت به کاهش ۲۰ درصدی حوادث ترافیکی در ایام نوروز برنامه ریزی کنیم.

وی ادامه داد: به دلیل فاصله نزدیک شهرها، نبود دوربرگردان‌های ایمن و غیره سبب شده تا بیشترین تلفات رانندگی در استان مربوط به عابران پیاده است.

میرفیضی گفت: امسلا میزان تصادفات و فوتی در ساری ۷۵ درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته است.

کد خبر 4572564

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی مازندران سردار میرفیضی ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۴۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: کلاهبردار خرید و فروش خودرو به ارزش ۶۵ میلیارد ریال در شهرستان آبادان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان، تیمی ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: متهم با استفاده از شگردهای مختلف و دادن چک، اعتماد آن‌ها را جلب و برای تحویل خودروی خارجی، مقدار قابل توجهی پول از آن‌ها دریافت کرده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: مأموران پلیس با بهره برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار در شهرستان آبادان شناسایی شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات کاملاً غافلگیرانه آن را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار میرفیضی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود، اضافه کرد: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 747236

دیگر خبرها

  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس
  • آمار فوتی‌های تصادفات بسیار شدید در ایران نصف کشورهای دنیاست
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • افزایش دوربین‌های ترافیکی سطح شهر در زنجان