Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار ترامپ آمریکا و ترامپ برزیل. تبادل پیراهن فوتبال دو تیم ملی آمریکا و برزیل با نام‌های روسای جمهوری دو کشور در دیدار سران ایالات متحده آمریکا و برزیل در کاخ سفید/ CNP سیل در ایالت "نبراسکا" آمریکا حضور "بتو اورورک" یکی از نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا در جمع دانشجویان کالج ایالتی پنسیلوانیا/ زوما جشنواره بهاره هندوها در شهر کلکته هند تظاهرات علیه رییس جمهوری الجزایر در شهر "الجزیره".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخالفان "عبدالعزیر بوتفلیقه" به تصمیم او برای تعویق انتخابات ریاست جمهوری در ماه آوریل سال جاری میلادی، اعتراض دارند./ خبرگزاری آلمان سفال سازی در کشمیر/ شینهوا کشاورز چینی در حال هدایت غازهایش به مسیر مورد نظر کشف مقادیری مواد مخدر از سوی پلیس هانوفر آلمان/ خبرگزاری آلمان روشن کردن شمع برای یادبود 50 قربانی حمله تروریستی جمعه گذشته به دو مسجد در شهر "کرایست چرچ" نیوزیلند دیدار "لاینل ریچی" خواننده مشهور آمریکایی با "شاهزاده چارلز" ولیعهد بریتانیا در جریان سفر این شاهزاده بریتانیایی به "باربادوس"/PA نبرد شبه نظامیان کرد موسوم به "نیروهای دموکراتیک سوریه" با داعش در حومه شهر "باغوز" در استان "دیرالزور" سوریه/ خبرگزاری فرانسه اجرای رقص سنتی یک گروه "قرقیزی" در جشنواره سالانه شتر" ملک عبدالعزیز" در عربستان سعودی/ خبرگزاری فرانسه آتش سوزی گسترده در یک کارخانه پتروشیمی در ایالت "تگزاس" آمریکا/ آسوشیتدپرس بدون شرح/ ساحل بریتانیا مطالب مرتبط دیدنی‌های امروز؛ از تیراندازی در هلند تا "سلفی بازی" نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دیدنی های امروز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۴۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران مشتاق میزبانی از شهروندان سعودی | از آنان به بهترین نحو استقبال خواهد شد

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا عنایتی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان سعودی امروز دوشنبه از خدمات این کشور برای حجاج ایرانی قدردانی و تشکر کرد.

عنایتی ضمن استقبال از سفر شهروندان عربستانی به ایران، گفت: «ما مشتاق میزبانی از شهروندان سعودی هستیم که به ایران سفر می‌کنند. از آنان به بهترین نحو استقبال خواهد شد».

وی درباره ورود نخستین گروه از عمره‌گذاران ایرانی به عربستان پس از ۹ سال، تأکید کرد: «این افراد نخستین گروه از عمره‌گذاران هستند، ولی پس از موسم حج، این سفرها ادامه خواهد داشت».

مراسم اعزام اولین گروه زائران ایرانی به عمره، بامداد امروز دوشنبه با حضور عبدالله بن سعود العنزی سفیر عربستان در ایران، در فرودگاه بین‌المللی حضرت امام خمینی برگزار شد.

محمدحسین آجیلیان مسؤول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها خبر داد که از امروز روزانه ۲ پرواز برای انتقال زائران عمره به عربستان انجام می‌شود.

زائران ایرانی در قالب کاروان‌های ۸۵ نفره به زیارت خانه خدا می‌روند. رئیس سازمان حج سیدعباس حسینی می‌گوید که «اعزام عمره‌گزاران ۱۰ روز طول می‌کشد.» بر همین اساس آخرین پرواز عمره ۱۳ اردیبهشت صورت می‌گیرد.

عمره که سال ۹۴ تعطیل شده بود، سال گذشته قرار بود با اعزام ۷۰ هزار نفر در ۲ ماه برقرار شود که به دلیل مشکل فنی در پروازها هیچ اعزامی صورت نگرفت.

کد خبر 846497 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و عربستان خبر ویژه عربستان

دیگر خبرها

  • دیدنی های امروز؛ از دادگاه ترامپ تا تولد لنین
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • ایران مشتاق میزبانی از شهروندان سعودی | از آنان به بهترین نحو استقبال خواهد شد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • دیدنی های امروز؛ از ماراتون لندن تا انتخابات هند
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلب در انتخابات
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی