Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:44:30 GMT

جرائم چهارشنبه آخرسال درالبرز 30 درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۴۳۹۸

جرائم چهارشنبه آخرسال درالبرز 30 درصد کاهش یافت

کرج - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی استان البرز اعلام کرد که با مشارکت مردم و پلیس میزان جرائم چهارشنبه آخرسال این استان 30 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافت.

سردار عباسعلی محمدیان روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: با این حال برخی افراد شب گذشته اقدام به سلب آسایش مردم کردند که هشت پرونده در این زمینه به دستگاه قضایی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: براثر بی احتیاطی ها شب گذشته 106 نفردر استان البرز مصدوم شدند که 12 نفر به مراکز درمانی منتقل و بقیه به صورت سرپایی درمحل درمان شدند.
محمدیان خاطرنشان کرد که در مراسم چهارشنبه آخرسال استان البرز ه 19 هزار و 430 عدد مواد محترقه خطرناک کشف شد.
همچنین به گفته دکتر مهرداد بابایی رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز در جریان حوادث چهارشنبه آخر سال بیشتر مصدومان البرز سطحی بودند و کسی دچار نقص عضو و آسیب چشمی نشد.
در جریان مراسم چهارشنبه آخرسال 96 حدود 202 نفر در استان البرز مصدوم شدند که این مصدومیت ها با نقص عضو و تخلیه چشم شماری از حادثه دیدگان همراه شد ضمن اینکه یک نفر جان باخت.
امسال تعداد حادثه دیدگان البرز حدود 50 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشت.
2098/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي چهارشنبه اخرسال البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۴۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت لیر ترکیه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت لیر ترکیه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۱,۹۶۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۳۵ تومان (۱.۷۵ درصد) کاهش یافته است. هر واحد لیر ترکیه، روز گذشته با قیمت ۱,۹۹۵ تومان معامله می‌شد.

امروز لیر ترکیه در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت لیر ترکیه که دیروز با کاهش قیمت ۱۵ تومانی به ۱,۹۹۵ رسیده بود، امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۳۵ تومانی (۱.۷۹ درصد) به ۱,۹۶۰ رسید.

بالاترین قیمت لیر ترکیه در ۲۴ ساعت گذشته ۱,۹۸۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱,۹۵۵ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی لیر ترکیه نسبت به هفته گذشته ۴.۸۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد لیر ترکیه در شش ماه گذشته حدود ۵.۰۹ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت لیر ترکیه سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قیمت دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت افغانی به تومان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت درهم امارات امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش ۰.۰۲ درصد ی قیمت جهانی نفت