Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@22:28:15 GMT

خلیج فارس و دریای عمان همچنان مواج است

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۴۴۱۱

خلیج فارس و دریای عمان همچنان مواج است

مرضیه سی سی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این روز (چهارشنبه) دریا در محدوده کیش، لاوان، سیری، ابوموسی، تنب بزرگ و کوچک، قشم، هنگام، هرمز و لارک، سیریک، کلاهی و جاسک مواج پیش بینی شده است.
وی بیان داشت: امروز چهارشنبه نیز همانند روز گذشته (سه شنبه) پدیده غالب جوی هرمزگان وزش سرعت بادهای غربی برروی خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارشناس پیش بینی هواشناسی هرمزگان اظهارداشت: فردا پنجشنبه از میزان سرعت این باد کاسته می شود و دریا در این روز شرایط مساعدی خواهد داشت.
سی سی پور گفت: در سایر نقاط استان هرمزگان نیز امروز چهارشنبه شرایط آرامی حاکم است.
وی یاد آور شد: از نظر دمایی نیز امروز چهارشنبه افزایش نسبی دمای کمینه در هرمزگان پیش بینی می شود.
7195/6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 تنگه هرمز خلیج فارس عمان قشم هواشناسی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۴۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش بارش‌های بهاری طی امروز در آسمان مازندران

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،بارندگی طی امروز سی و پنجمین روز از بهار سال ۱۴۰۳ در سطح استان مازندران گسترش خواهد یافت.

براساس این گزارش، بارش.ها در ارتفاعات بیشتر است و در ارتفاعات بالای ۲۵۰۰ متر بارش به‌صورت برف خواهد بود.بارش بهاری با کاهش دما، وزش باد نسبتا شدید، رگبار باران و احتمال رعدوبرق همراهی دارد.براساس پیش‌بینی هواشناسی از شب در غرب استان با کاهش ناپایداری مواجه هستیم که صبح چهارشنبه درنیمه شرقی ابری به‌ویژه در ارتفاعات همراه با بارش پراکنده و نیمه غربی استان به‌صورت صاف تا نیمه ابری خواهد بود.

از چهارشنبه بعدازظهر مجددا جو پایدار همراه با افزایش دما تا پایان هفته در استان حاکم خواهد شد.دریای مازندران هم طی این مدت مواج پیش‌بینی می‌شود و برای فعالیت‌های دریایی مناسب نیست.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف هرمزگان تا بعد از ظهر امروز
  • وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب
  • افزایش ابر در مشهد از عصر امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • علی خطیر: امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال بعد از قهرمانی آسیا رقم خورد
  • خطیر: استقلال انشاالله برای قهرمانی سوم در آسیا آماده می‌شود
  • پروژه‌های ناتمام را خاتمه می‌دهیم/ ستاره خلیج فارس بورسی می‌شود
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها استفاده نمی‌کنند | عده ای آب ژرف می خواهند و عده ای دیگر از آب دریای عمان !
  • گسترش بارش‌های بهاری طی امروز در آسمان مازندران