Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@09:03:56 GMT

شکایت ایران از باشگاه بلژیکی به فیفا

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۴۴۷۶

شکایت ایران از باشگاه بلژیکی به فیفا

عدم حضور ستاره جوان ایرانی در اردوی آماده سازی امیدها باعث شد تا فدراسیون فوتبال ایران از باشگاه بلژیکی به فدراسیون جهانی فوتبال شکایت کند.

به گزارش "ورزش سه"، یونس دلفی از جمله لژیونرهای تیم امید ایران بود که زلاتکو کرانچار روی حضور او برای موفقیت در مرحله نخست مقدماتی المپیک 2020 توکیو حساب باز کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما از دو هفته قبل هم زمان با مکاتبات و ارسال دعوتنامه رسمی این بازیکن به باشگاه شارلروا، موضوع مصدومیت و دوری سه هفته ای این بازیکن نقل محافل شد تا شوک دیگری به تیم امید وارد شود.


در شرایطی که طبق قوانین فیفا، بازیکنان مصدوم دعوت شده باید سه روز قبل از بازی ها خود را به کادر فنی معرفی کنند باشگاه شارلروا اجازه ترک اردو و سفر دلفی به ایران را نداد تا فدراسیون فوتبال به درخواست مسئولان تیم امید پرونده ای برای ماجرای دلفی تشکیل و نسبت به رفتار باشگاه بلژیکی واکنش نشان بدهند.


بنا به اعلام مسئولان تیم امید، فدراسیون فوتبال بیش از دوهفته پیش طی نامه‌ای به باشگاه شارلوا درخواست کرد طبق قوانین فیفا ۷۲ ساعت قبل از بازی امید ایران و ترکمنستان یونس دلفی را در اختیار تیم قرار دهد، اما دلفی و باشگاه شارلوا از این کار ممانعت کرده و دلفی به بهانه مصدومیت از حضور در اردوی تیم امید امتناع ورزیده است، در حالی که طبق قوانین فیفا بازیکن مصدوم هم براساس قوانین بین المللی باید در اردوی تیم ملی کشورش حاضر شود. از همین رو کار به شکایت کشیده شد تا کمیته انضباطی فیفا در این خصوص تصمیم گیری کند.

شارلروا تیم امید ایران یونس دلفی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شارلروا تیم امید ایران یونس دلفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۴۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس

کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از پرسپولیس اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و انتساب آن به باشگاه شاکی و عدم امکان اثبات صحت این مطالب از سوی باشگاه طرف شکایت، در نتیجه تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس محرز و مسلم تشخیص داده شده و منتسب به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ ۶۰ میلیون جریمه نقدی محکوم شد.

رأی صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.

کد خبر 745882

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • رسیدگی به تخلفات اداری در دیوان عدالت اداری چگونه انجام می شود؟
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • تغییر قوانین هواداران فوتبال در عربستان
  • درنای بلژیکی خانه‌دار شد (فیلم)
  • دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران
  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد