Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@19:37:49 GMT

وزیر راه: با آژانس‌های «شیاد» شدیداً برخورد می‌کنم

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۴۵۳۲

وزیر راه: با آژانس‌های «شیاد» شدیداً برخورد می‌کنم

خبرگزاری تسنیم: محمد اسلامی بعدازظهر دیروز پس از حدود ۳ ساعت و نیم بازدید از از بخش‌های مختلف فرودگاه مهرآباد با مثبت ارزیابی کردن این بازدید اظهار کرد: امروز سه نکته مهم در رابطه با پرواز‌های مردم جهت ایام نوروز اجرایی شد.

وی ادامه داد: یکی مجوز‌های پروازی به ایرلاین‌ها بود که شرکت‌های هواپیمایی آماده‌سازی خوبی را در این زمینه انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۴۰ فروند هواپیمایی ناوگان هوایی کشور در آمادگی به سر می‌برند و تمام تلاش بخش هوایی کشور این است که بتوانند خدمات‌رسانی خوبی به مسافران داشته باشند.

اسلامی افزود: نکته دیگر موضوع اعتراض مردم به قیمت بالای بلیط هواپیما یا لغو شدن پروازهاست؛ البته درخصوص قیمت‌ها ما کف و سقف بلیط را مشخص کرده‌ایم و هر شرکتی که بالاتر از سقف تعیین شده اقدام به فروش بلیط کند با آن‌ها برخورد می‌شود. در این راستا به تازگی سازمان هواپیمایی کشور با دو ایرلاین گرانفروش از طریق تعزیرات برخورد کرده است.

وی مهم‌ترین دلیل لغو شدن پرواز‌های داخلی را شیادی برخی آژانس‌ها عنوان کرد و گفت: متاسفانه برخی آژانس‌ها با اینکه بلیطی برای عرضه ندارند، اما بلیط را به مسافران می‌فروشند و قبل از پرواز به آن‌ها اعلام می‌کنند که پرواز لغو شده است؛ این شیادی است که از طریق مراجع قضایی به شدت با آن برخورد خواهیم کرد.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در بازدید امروز مردم نسبت به مشکل ایجاد شده در پرواز تهران - اهواز هواپیمایی آتا معترض بودند که با بررسی‌های انجام شده مشخص شد بوی دود در پرواز باعث برگشت آن به سمت فرودگاه شده و ۵ ساعت پرواز تاخیر داشته است. متاسفانه در این زمینه اطلاع‌رسانی درستی توسط هواپیمایی آتا انجام نشده بود.

اسلامی ادامه داد: هواپیمایی آتا به تازگی چک C. را انجام داده بود و برای پرواز آماده بود، اما این اتفاق رخ داد که ربطی به سوء مدیریت ندارد.

وی همچنین از همکاری با وزارت ارتباطات برای فروش مستقیم بلیط توسط شرکت‌های هواپیمایی خبر داد و تاکید کرد: از عرضه بلیط‌هایی که وجود خارجی ندارند (برخی آژانس‌ها) جلوگیری خواهیم کرد.

وزیر راه و شهرسازی در پایان با اشاره به تلاش برای انجام پرواز‌های ایمن اظهار کرد: سازمان هواشناسی برای تعطیلات نوروز بارش برف و باران را پیش‌بینی کرده است از این رو احتمال می‌رود برخی پرواز‌ها در راستای انجام ایمن با تاخیراتی مواجه شوند.

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی محمد اسلامی آژانس ها پرواز های داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس

تین نیوز

رئیس شعبه هما در بندرعباس و قشم از آمادگی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای انجام پروازهای حج عمره از فرودگاه بندرعباس خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد جواد شلتوک کار رئیس شعبه هما در بندر عباس و قشم در نشست کمیته تسهیلات حج عمره فرودگاه بین المللی بندرعباس با اعلام آمادگی هما برای انجام پروازهای عمره گفت: پس از ۹ سال وقفه مأموریت انجام عملیات حج عمره به هما واگذار و این عملیات با شوری وصف ناپذیر در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران آغاز شده است.

شلتوک کار در ادامه این نشست که رئیس ایستگاه و مسئول حراست شعبه بندرعباس نیز حضور داشتند با اشاره به لزوم برنامه ریزی دقیق جهت جلوگیری از بروز تاخیر در انجام پرواز حج عمره، خواستار همپوشانی لازم بین دستگاه ها و نهادهای مرتبط با این عملیات شد.

در ابتدای این جلسه مدیر کل فرودگاه های استان هرمزگان ضمن تقدیر از هما برای برقراری پروازهای عمره در بندرعباس، نسبت به برقراری پروازهای عتبات عالیات از فرودگاه بندرعباس نیز ابراز امیدواری کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • جزئیات اعزام زائران عمره از فرودگاه زاهدان
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • خرید جت؛ جنجال بر سر یک قانون ۲۰ ساله!
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست