Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در گفت و گوی تلفنی با همتای ترکیه ای خود بر اهمیت همکاری های دوجانبه در منطقه برای مبارزه با گروه های تروریستی و قاچاقچیان مواد مخدر تاکید کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، «حسین ذوالفقاری» در گفت و گو با «محترم اینچه» خواستار برقراری آرامش برای مردم دو کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون امنیتی و انتظامی وزیر با یادآوری اجرای توافقات قبلی در انجام عملیات همزمان علیه مجرمان و ناامن کردن خاک دو کشور برای عناصر گروه های تروریستی از توسعه روابط اظهار رضایت کرد؛ طرف ترکیه‌ای نیز هماهنگی بین دو کشور را در این زمینه مثبت ارزیابی کرد.
در این گفت و گو، دو طرف با اشاره به عزم تهران و آنکارا بر ادامه همکاری دوجانبه در همه زمینه ها تاکید کردند.
ایران و ترکیه ۵۰۰ کیلومتر مرز مشترک دارند که قسمت اعظم آن‌ را مناطق کوهستانی صعب العبور تشکیل می‌دهد.
سیام**1058*2025

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي حسين ذوالفقاري معاون امنيتي و انتظامي وزير كشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۴۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنکارا: در صورتی که آتش‌بس در غزه برقرار نشود، شرایط منطقه وخیم‌تر خواهد شد

وزیر خارجه ترکیه تاکید کرد که جنگ در غزه پشت بحران میان ایران و رژیم صهیونیستی است.

به گزارش ایسنا، برخی منابع دیپلمات به خبرگزاری «آناتولی» ترکیه گفتند که «هاکان فیدان» وزیر خارجه ترکیه در گفتگوی تلفنی با «آنتونی بلینکن» همتای آمریکایی خود با تاکید بر اینکه جنگ در غزه پشت بحران میان ایران و رژیم صهیونیستی است، اظهار کرد، در صورتی که آتش‌بس در نوار غزه برقرار نشود، شرایط وخیم‌تر خواهد شد.

به گفته این منابع، دو طرف درباره وضعیت فعلی در منطقه پس از حمله ایران به رژیم صهیونیستی گفتگو کردند و فیدان به بلینکن گفت: «ترکیه از احتمال تشدید تنش و گسترش بحران در منطقه نگران است.»

وزیر خارجه ترکیه در ادامه نیز گفت: از زمان آغاز بحران در غزه بارها تاکید کردم که این شرایط خطر تبدیل شدن به یک درگیری منطقه‌ای را با خود دارد.

همچنین فیدان با تاکید بر لزوم برقراری فوری آتش‌بس و ارسال بدون توقف کمک‌های بشردوستانه به غزه، نسبت به تداوم و وخامت اوضاع بدون انجام این اقدامات هشدار داد.

او تاکید کرد، کشورهایی که نفوذ و تاثیری بر رژیم صهیونیستی دارند، باید به آن برای خودداری از تشدید تنش‌ها پیام بدهند.

تلویزیون جمهموری اسلامی ایران بامداد روز یکشنبه آغاز عملیات موسوم به «وعده صادق» علیه اهدافی در مناطق اشغالی را در پاسخ به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق اعلام کرد، این حملات با پهپاد و موشک انجام شد و طی آن دو پایگاه رامونا و نواتیم در اراضی اشغالی هدف قرار گرفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمرکز آنکارا بر تولید قطار سریع السیر!
  • آنکارا: در صورتی که آتش‌بس در غزه برقرار نشود، شرایط منطقه وخیم‌تر خواهد شد
  • درخواست رئیس سیا از ترکیه درباره ایران
  • رئیس سیا از ترکیه خواست میانجیگری کند
  • ۱۵ نکته داوود اوغلو درباره پاسخ نظامی ایران به رژیم اسراییل
  • تاکید بر بهره برداری از ظرفیت بریکس برای خنثی سازی تحریم‌ها
  • تروریستی خواندن لشکر زینبیون به امنیت پاکستان آسیب می‌زند/ از لشکر زینبیون باید تقدیر کرد
  • فوری | اطلاعیه شماره ۲ سپاه پاسداران | سپاه آمریکا را تهدید کرد | هر اقدامی از سوی هر طرف را پاسخ می دهیم
  • کشته شدن ۲۷ تروریست الشباب در جنوب سومالی
  • ترکیه اتباع غیرمقیم تاجیکستان را اخراج می کند