Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@06:16:43 GMT

پیام مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت فرا رسیدن سال نو

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۴۵۵۲

دکتر محمد علی سهمانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن بهار طبیعت و سال نو را به هموطنان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

                                                                               بسمه تعالی

هموطنان گرامی

فرا رسیدن نوروز باستانی 1398 و آغاز دگرگونی در پهنه گیتی را محضر یکایک شما عزیزان تبریک و شادباش عرض می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرارسیدن فصل زیبای بهار برای ما آغاز یک تحول چشم نواز در دنیای پیرامون است که نوید حول حالنا می‌دهد تا با دریافت انرژی و حلاوت از این اعجاز، زندگی را تغییر بخشیم و به آینده ای روشن و افقی مملو از امید دلخوش باشیم.

خداوند سبحان را شاکریم که قادریم در سالی که نو می شود پیراهن کهنگی را از تن به در کنیم و همراستا با بهار طرب انگیز زندگی رنگارنگ را معنا بخشیم.

بانک رفاه نیز هرساله در هنگامه بهار طبیعت و نو شوندگی جهان هستی خود را آماده تغییرات ارزش آفرین می‌کند و به حمدالله در سالی که گذشت توانست در عرصه های مختلف علمی، آموزشی، ورزشی، ارائه محصولات و خدمات نوین، ایفای تعهدات اجتماعی، همراهی با برنامه‌های اقتصادی دولت محترم و انجام برنامه ها و قوانین نهادهای نظارتی دستاوردهای مثال زدنی کسب نماید و قدرتمندتر از همیشه برای سال 98 و سال های آینده گام بردارد.

قرارگیری در بین شرکت های پیشرو و فعال کشور براساس رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی کشور، کسب رتبه برتر و ارتقای بانک در حوزه فعالیت های ارزی و بین الملل، دریافت نشان ملی مسئولیت های اجتماعی، کسب عنوان واحد برتر در حوزه خدمت رسانی، تائید و تصویب صورت های مالی و قدردانی سازمان تامین اجتماعی از بانک، قهرمانی در المپیاد ورزشی سیستم بانکی بانوان و آقایان، دریافت جایزه ملی یادگیری الکترونیکی، کسب عنوان سازمان فعال در عرصه امنیت و پدافند غیرعامل و عناوین افتخارآمیز بسیار دیگر بی تردید حاصل همیّت، تعهد و تعلق سازمانی تمامی کارکنان ساعی این بانک بوده که در سایه اتکال به خداوند متعال در سال 1397 به منصه ظهور رسیده است.

به فضل خداوند در سال 1398 با عزمی راسخ تر و گامی استوارتر به پیش خواهیم رفت و با بهره مندی از فرصت های موجود و استفاده از ظرفیت های بانک به دنبال خلق ارزش بیش از پیش برای تمامی ذی‌نفعان هستیم.

یک بار دیگر فرارسیدن سال نو را تبریک عرض نموده و سلامت، سعادت و بهروزی شما هموطنان عزیز را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استفاده از ظرفیت جهان دولت سال نو طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۴۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرآنلاین، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی به امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران نوشت: بیست و نهم فروردین که در تقویم ملی کشورمان به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده، یادآور رشادت‌ها، جانفشانی ها و حماسه‌ آفرینی‌های غرورآفرین بزرگ‌مردان یگان‌های مختلف ارتش همدوش سایر قوای مسلح در حفاظت و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تأمین امنیت مرزهای کشور و امنیت آفرینی برای ملت بزرگ ایران است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن و جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران، این روز را به جنابعالی و کلیه فرماندهان، نیروها، کارکنان، رزمندگان و جانبازان غیور ارتش و خانواده‌های گرانقدر آنان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند بزرگ نصرت و دوام عزت و سربلندی کلیه دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران را در عرصه حفاظت و صیانت از کیان ایران عزیز و تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896508

دیگر خبرها

  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • پیام تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • پیام تبریک خاویر چیچاریتو هرناندز به مناسبت قهرمانی بایرلورکوزن / فیلم
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک وزیر امور خارجه به مناسبت قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده فراجا خوزستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی
  • برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل