Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-28@15:52:52 GMT

برگ برنده پرسپولیس در دربی نوروزی + عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۴۶۰۶

برگ برنده پرسپولیس در دربی نوروزی + عکس

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در طول دو فصل گذشته با ثبات در ترکیب توانست نتایج درخشانی را کسب کند اما در نیم فصل دوم لیگ هجدهم و با پایان یافتن محرومیت از دو پنجرۀ نقل‌وانتقالاتی بازیکنانی جدید به پیکرۀ این تیم تزریق شد و ثبات همیشگی برانکو ایوانکوویچ دست‌خوش تغییراتی شد و همین امر موجب شد تا سرخ‌پوشان در چند دیدار ابتدایی نتایج ضعیفی را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

البته با گذشت زمان این بازیکنان با دیگر ستاره‌های پرسپولیس هماهنگ شدند و اکنون نیز به نقطه اتکای برانکو بدل شده‌اند. یکی از این بازیکنان جدید که تاثیرگذاری بسیاری در دیدارهای اخیر داشته است مهدی ترابی می‌باشد. بدون شک این وینگر جوان و پا به توپ برگ برندۀ برانکو در دیدار مقابل استقلال خواهد بود.

 

 

پرسپولیس و استقلال تهران روز 10 فروردین در دیداری بسیار حساس و سرنوشت‌ساز به مصاف یکدیگر خواهند رفت. سرمربی کروات سرخ‌پوشان تهرانی در این دیدار حساب ویژه‌ای روی درخشش و حرکات پابه توپ مهدی ترابی باز کرده است و این بازیکن را برگ برندۀ خود مقابل رقیب دیرینه می‌داند.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نوروزی ورزشی پرسپولیس استقلال عکس دربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۴۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد سیرجان نخستین فینالیست لیگ برتر والیبال

تیم‌های پیکان تهران و فولاد سیرجان در دومین دیدار از سری پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال امشب در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند که نتیجه این بازی، ۳ بر ۲ به سود فولاد بود. دو تیم در نخستین دیدار نیمه نهایی روز یکشنبه پنجم فرودین ماه به مصاف یکدیگر رفتند و فولادی‌ها سه بر یک حریف خود را شکست دادند تا با خیالی آسوده‌تر در مسابقه دوم برابر حریف قرار گیرند. در دیدار دوم میان دو تیم هم، فولاد به پیروزی رسید تا به فینال لیگ برتر والیبال مردان راه یابد.

پیکان در ست‌های اول و دوم ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۱ برنده شد، اما شاگردان بهروز عطایی در تیم فولاد در ست‌های سوم و چهارم به بازی برگشتند و ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۹ پیروز شدند تا برنده بازی در تای برک مشخص شود. فولاد در ست پنجم هم ۱۵ بر ۹ به برتری رسید.

دیدار دوم تیم‌های شهداب یزد و شهرداری ارومیه از سری پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال نیز چهارشنبه شب برگزار می‌شود. شهداب در بازی نخست ۳ بر یک برنده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس با حضور اوسمار و ترابی
  • بازگشت یک ستاره به تمرینات پرسپولیس
  • بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو
  • فولاد سیرجان نخستین فینالیست لیگ برتر والیبال
  • لیگ برتر والیبال| صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم