Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز اورژانس استان فارس گفت: امسال تعداد مصدومان حوادث شب چهارشنبه‌ آخر سال ۷۲ نفر بودند. ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

محمد جواد مرادیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال اظهارداشت: از تعداد 7 2نفر اعلام شده 16 نفر به بیمارستان انتقال داده شد و مابقی نیز با حضور به موقع ماموران اورژانس به صوررت سرپایی درمان  شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اورژانس فارس با اشاره به اینکه بیشتر مصدومان به  دلیل سوختگی به بیمارستان سوانح سوختگی امیرالمومنین و یک نفر نیز به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه چشم به بیمارستان خلیلی منتقل شدند، افزود: از این تعداد یک مصدوم مربوط به شهرستان فیروزآباد و یک نفر دیگر نیز در بیمارستان کازرون و مابقی مصدومان مربوط به شهرستان شیراز بودند. 

وی افزود:در حال حاضر هفت نفر از این تعداد مصدوم مربوط به شهرستان شیراز، در  بیمارستان بستری هستند. 

وقوع 35 مورد آتش‌سوزی در چهارشنبه آخر سال در خرم‌آبادآمار مصدومان چهارشنبه آخر سال در کردستان به 82 نفر افزایش یافتقطع‌عضو 107 نفر از مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال/ چشم 453 نفر آسیب دید

مرادیان با تصریح اینکه ارزیابی آمارها نشان می‌دهد، استان فارس شب چهارشنبه‌ آخر سال را به آرامی پشت سرگذاشته است، گفت: نوجوانان بیشترین آسیب‌دیدگان را تشکیل می‌دادند و شایع‌ترین نقاط آسیب دیده، سر، گردن  پا و چشم بوده است. 

مرادیان با اشاره به اینکه حمایت خانواده‌ها در کاهش تعداد قربانیان چهارشنبه آخر سال  تاثیر زیادی داشته است، گفت: امروز افراد جامعه به این مهم رسیده‌اند که نباید چهارشنبه آخر سال را به چهارشنبه سوزی تبدیل کنیم و همین موضوع سبب شده هرسال آمار مصدومان در این زمینه کاهش یابد. 

رئیس اورژانس فارس از رسانه‌ها، صدا و سیما، آتش نشانی، نیروی انتطامی، شهرداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی که در کاهش آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال در امر فرهنگ‌سازی تلاش شبانه روزی داشتند، تشکر کرد. 

انتهای پیام/ ت

R41382/P/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۴۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس جمعیت هلال احمر بخش میمه گفت: در پی گزارشی از انحراف یک دستگاه اتوبوس ازجاده دراین محور در بامداد امروز، سه گروه عملیاتی هلال احمراز پایگاه قرقچی میمه به محل حادثه اعزام شدند.
محمدجواد نوروزی افزود: نیرو‌های هلال احمر پنج نفر از مصدومان این حادثه را به بیمارستان حضرت محمد میمه و ۶ مصدوم دیگر را هم به بیمارستان شهرستان گلپایگان منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • ستاره سپاهان پیش از مصدومیت (عکس)
  • افزایش ۲۸ درصدی فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌ شرقی