Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@12:35:32 GMT

آیین چهارشنبه سوری خراسان شمالی 4 مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۴۶۱۹

آیین چهارشنبه سوری خراسان شمالی 4 مصدوم داشت

دکتر تقی دولت آبادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شب گذشته یک پسر بچه در بجنورد از ناحیه پا مورد اصابت ترکش های ترقه قرار گرفته بود که در بیمارستان امام علی (ع) بستری شد.
وی افزود: در شیروان هم مردی 30 ساله از ناحیه سر و صورت دچار سوختگی شده بود که در بیمارستان مداوا و ترخیص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: شب گذشته 2 نفر مرد جوان در اسفراین به علت ترکیدن ترقه در دست، دچار جراحت شدند که مورد مداوا قرار گرفتند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد هم گفت: چهارشنبه آخر سال، بدون هیچ حادثه خاص در بجنورد سپری شد و خوشبختانه مردم با آرامش و در ایمنی کامل آیین چهارشنبه سوری را اجرا کردند.
مجید گریوانی اظهار داشت: تنها حادثه ای که آتش نشان را به محل کشاند، خاموش کردن آتش لاستیک ها بود که در پنج نقطه از شهر انجام شد.
به گزارش ایرنا، 18 اکیپ این سازمان با 88 نیرو در چهارشنبه پایان سال از ساعت 18 دیشب در سطح شهر مستقر و آماده باش بودند.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.
7185/ 6042
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری امام علی چهارشنبه سوری خراسان شمالی فوریت های پزشکی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۴۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم نکوداشت ششمین سالگرد ارتحال آیت الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

این آئین با سخنرانی آیت الله فیاضی نماینده فعلی مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج‌شنبه در حرم امام زاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار می‌شود.

کد خبر 6087282

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس