Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@17:21:04 GMT

عشایر خراسان شمالی در مراوه تپه نیازمند امداد هستند

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۴۶۴۹

عشایر خراسان شمالی در مراوه تپه نیازمند امداد هستند

محمد قنبرزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اثر بارش باران در دو سه روز گذشته، حدود 400 منزل و واحد دامداری خانوار عشایری این استان در مناطق قشلاقی استان گلستان در شهرستان های مراوه تپه، گنبد و کلاله تخریب شده است.
وی افزود: این خسارت ها از تخریب جزئی تا کامل است.
وی اظهار داشت: استان گلستان اکیپ هایی را به منطقه اعزام کرده است اما به علت پراکندگی جغرافیایی، امداد رسانی ها کامل انجام نشده است از این رو انتظار می رفت گروهی از خراسان شمالی برای کمک به عشایر به این منطقه اعزام شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول سازمان بسیج عشایری خراسان شمالی گفت: بر اثر سیلاب در استان گلستان، 100 راس دام عشایر خراسان شمالی تلف شده است و راه مواصلاتی به این مناطق هم بسته است.
فرمانداری مرواه تپه برای کمک به خانوار عشایری خسارت دیده، نسبت به توزیع چادر اقدام کرده است اما شمار آن بسیار ناچیز و کمتر از 10 تخته است.
قنبرزاده با اشاره به خسارت های سیل به عشایر در شهرستان مانه و سملقان گفت: بر اثر جاری شدن سیل، یک چوپان در شهرستان مانه و سملقان جان باخت.
وی افزود: حدود 10 راس دام عشایر استان در شهرستان مانه و سملقان تلف شد است.
مسئول سازمان بسیج عشایری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: خانه و دامداری عشایر در مناطق تکل کوه، کوربابا، هوشان و قلیچ قامیش شهرستان مانه و سملقان دچار خسارت و تخریب شده است.
به گزارش ایرنا، ورود یک سامانه بارشی به خراسان شمالی از یکشنبه شب این استان را تحت تاثیر قرار داده که این سامانه تا چهارشنبه شب با بارش برف و باران بر این استان حکمفرما خواهد بود.
7185/ 6042
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان گلستان بارش باران بارش برف و باران خراسان شمالی سیل 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۴۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۵ هزار خیر جدید به حامیان ایتام در خراسان شمالی افزوده شدند

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه پنج هزار و ۳۰۳ خیر در سال گذشته به جمع حامیان ایتام و محسنین پیوستند اظهار کرد: تعداد حامیان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ماقبل آن ۱۳ درصد رشد داشته است.

در خراسان شمالی ۸ هزار فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد هستند که بیش از ۲۷ هزار حامی از این فرزندان حمایت می‌کنند.

حامیان، مردم مومن و خیر این استان پارسال ۹۶۰ میلیارد ریال به فرزندان ایتام و محسنین کمک کردند.

خبرنگار: فواد چاهی

انتهای خبر/

کد خبر: 1225410 برچسب‌ها خیرین ایتام

دیگر خبرها

  • وارد شدن خسارت به۶۰ درصد جاده‌های عشایری گچساران
  • ۶۰۰۰ نفر از نوروزگاه های عشایری خراسان شمالی بازدید کردند
  • خسارت سیلاب به جاده‌های عشایری گچساران
  • ۶۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خراسان جنوبی اهدا شد
  • سیل ۱۳۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌های عشایری الیگودرز خسارت زد
  • آغاز کوچ بهاره عشایر استان تهران از اواخر فروردین/ مرمت و بازگشایی مسیرهای کوچ عشایر
  • استقبال از مسافران نوروزی در سیاه چادرهای عشایر درگز
  • بیش از ۵ هزار خیر جدید به حامیان ایتام در خراسان شمالی افزوده شدند
  • گاز روستاهای سیل زده خراسان شمالی وصل شد
  • برپایی ۴۰ پایگاه گردشگری عشایری همزمان با نوروز دراستان اصفهان