Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@20:27:34 GMT

شهادت ۳ جوان فلسطینی در بامداد ناآرام کرانه باختری

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۴۸۰۹

شهادت ۳ جوان فلسطینی در بامداد ناآرام کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری وفا، رژیم صهیونیستی از سه‌شنبه شب (دیشب) تا بامداد امروز (چهارشنبه) سه جوان فلسطینی را در «عبوین» رام‌الله و شرق نابلس به شهادت رساند.

یکی از این دو جوان «عمر ابولیلی» عامل عملیات «سلفیت» است و دو نفر دیگر آنها «رائد هاشم محمد حمدان» (۲۱ ساله) و «زید عماد محمد نوری» (۲۰ ساله) هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش آمده است، رژیم صهیونیستی بامداد امروز به سمت خودورهای حامل حمدان و نوری در خیابان «عمان» واقع در شرق نابلس تیراندازی کردند و آنها را به شهادت رساندند.

نظامیان صهیونیست پس از تیراندازی اجازه نزدیک شدن تیم‌های پزشکی به این دو جوان را ندادند و حتی گلوله به یکی از آمبولانس‌ها نیز اصابت کرد.

رژیم صهیونیستی پیکر این دو شهید فلسطینی را به جایی نامعلومی منتقل کرده و آنها را به خانواده‌هایشان تحویل نداده است. کاربران شبکه‌های اجتماعی تصویری از یک بلدوزر رژیم صهیونیستی که در حال ضربه زدن به خودروهای این دو جوان است، منتشر کرده‌اند.

پس از این ماجرا، درگیری‌هایی میان دهها جوان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی در شرق نابلس آغاز شد و صهیونیست‌ها از گلوله جنگی، پلاستیکی و گاز اشک‌آور برای متفرق کردن فلسطینی‌ها استفاده کردند.

عملیات سلفیت در یکشنبه هفته جاری انجام شد و طی آن سه صهیونیست کشته و دستکم چهار نفر دیگر زخمی شدند؛ رژیم صهیونیستی در این چند روز تمام امکانات خود را برای پیدا کردن عمر ابولیلی به کار گرفته بود.

کد خبر 4572599

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین رام الله نابلس عملیات سلفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۴۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تله انفجاری با پوشش پرچم فلسطین یک صهیونیست را زخمی کرد

به گزارش روز یکشنبه خبرگزاری شهاب، منابع فلسطینی اعلام کردند که یک شهرک نشین صهیونیست بر اثر انفجار بمب کار گذاشته شده در پرچم فلسطین از سوی مبارزان مقاومت در نزدیکی روستای «المغیر» در رام الله در کرانه باختری مجروح شد. این صهیونیست قصد برداشتن پرچم را داشت که در اثر انفجار بمب زخمی شد.


همزمان رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شهادت دو فلسطینی در نزدیکی «بیت عینون» در شمال شرق الخلیل در کرانه باختری خبر دادند.نظامیان رژیم صهیونیستی با این ادعا که یکی از این دوجوان به نظامیان اشغالگر تیراندازی کرده و دیگری به دنبال حمله با سلاح سرد بوده، به سوی آنها شلیک کرده و این افراد را به شهادت رساندند.

از سوی دیگر منابع فلسطینی از اعتصاب گسترده در شهر «دورا» در جنوب الخلیل به احترام این شهدا خبر دادند.

همچنین منابع فلسطینی از اعتصاب فراگیر در شهرک «بدیا» در نزدیکی منطقه «سلفیت» در کرانه باختری به احترام شهدا خبر دادند. طولکرم در کرانه باختری نیز شاهد اعتصاب عمومی به خاطر شهداست. همچنین شهر نابلس نیز شاهد اعتصاب به احترام روح شهداست.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از هدف قرار گرفتن خودرو‌های شهرک نشینان در غرب رام الله و نزدیک «عزون» و شرق «قلقیلیه» با سنگ خبر دادند.این رسانه‌ها به تیراندازی به خودروی نظامی در نزدیکی «بیت سیرا» در غرب رام الله نیز اشاره کردند.

در همین حال، منابع صهیونیستی از هدف قرار گرفتن خودرویی در نزدیکی شهرک «یتسهار» در جنوب نابلس با بمب آتش زا خبر دادند. مبارزان فلسطینی به نیرو‌های اشغالگر در گذرگاه‌های «سالم و دوتان» در نزدیکی جنین هم تیراندازی کردند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • شهادت یک فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شده‌اند
  • عملیات‌های گردان‌های «شهدا الاقصی» علیه نظامیان صهیونیست
  • عملیات ضدصهیونیستی در دره اردن/ عملیات مبارزان در کرانه باختری
  • روز ۱۹۸ طوفان‌الاقصی |حمله پهپادی به جولان اشغالی/ نشست کابینه جنگی اسرائیل برای بررسی بن بست در مذاکرات آتش بس
  • تله انفجاری با پوشش پرچم فلسطین یک صهیونیست را زخمی کرد + فیلم
  • تله انفجاری با پوشش پرچم فلسطین یک صهیونیست را زخمی کرد
  • عملیات ضدصهیونیستی نیروهای فلسطینی در کرانه باختری
  • شهادت ۲ فلسطینی در کرانه باختری در تیراندازی صهیونیست‌ها
  • تشدید بمباران خانه‌های مسکونی در نوار غزه