Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@11:16:44 GMT

مصدومیت ۱۳۶ نفر در گیلان/ ۱۳ نفر در بیمارستان بستری شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۴۸۱۰

مصدومیت ۱۳۶ نفر در گیلان/ ۱۳ نفر در بیمارستان بستری شدند

پیمان اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمار نهایی حوادث چهارشنبه آخر سال در گیلان، اظهار کرد: در این حوادث ۱۳۶ نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۳۱ نفر زن و ۱۰۵ نفر مرد هستند.

وی افزود: بیشتر آسیب‌ها از ناحیه دست، گردن، چشم بوده است.

اسدی در ادامه با اشاره به اینکه ۱۲۳ نفر به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شده‌اند، گفت: در حال حاضر ۱۳ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیشترین رده سنی مصدومان را ۱۰ تا ۲۰ سال عنوان و بیان کرد: تعداد مصدومان در مقایسه با سال گذشته ۴ درصد کاهش یافته که علت این کاهش نتیجه همکاری و ارتباط مستمر با رسانه‌های جمعی، صدا و سیما، خبرگزاری‌ها در جهت افزایش آگاهی مردم و کاهش حوادث احتمالی است.

در سال گذشته ۱۴۲ نفر شامل ۱۱۰ مرد و ۳۲ زن بر اثر حوادث چهارشنبه آخر سال به بیمارستان‌های استان گیلان مراجعه کرده و مورد مداوا قرار گرفتند.

کد خبر 4572591

منبع: مهر

کلیدواژه: اورژانس گیلان چهارشنبه آخر سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۴۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال جمعه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. استقلال برای این دیدار مهدی مهدی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. مهدی‌پور در بازی با مس رفسنجان دچار پارگی رباط صلیبی شد و چند ماهی دور از میادین خواهد بود.

صالح حردانی و رافائل سیلوا دیگر مصدومان استقلال هستند که حردانی مشکل خاصی ندارد، اما قرار گرفتن نامش در لیست آبی‌پوشان بستگی به نظر نهایی پزشک و کادر فنی دارد. سیلوا که این هفته با آبی‌پوشان تمرینی نکرده هم از ناحیه عضله دوقلوی پا دچار مصدومیت است و بازی با شمس آذر را از دست می‌دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • مصدومان ما در حال رقصند!
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • مصدومیت ۱۳ نفر در پی واژگونی اتوبوس در یزد
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد (+عکس)
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد +عکس
  • کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس